I-40420539
Andre møte med forumet
Hvordan er formen deres i siste trimester? 
Selv har jeg vært i veldig fin form i 2.trimester, men en uke ut i 3.trimester har jeg slitt med litt kvalme, magesmerter, øm/løsere mage og slapphet/trøtthet til tross for nok søvn. Tenkte først jeg hadde fått i meg noe eller at det kunne være litt reaksjoner på Anti-D sprøyten, men mistenker at jeg må forvente litt dårligere form fremover.
Det skal jeg takle fint, men tar gjerne imot tips mot magesmertene/kvalmen hvis noen lider av det samme!
Selv har jeg vært i veldig fin form i 2.trimester, men en uke ut i 3.trimester har jeg slitt med litt kvalme, magesmerter, øm/løsere mage og slapphet/trøtthet til tross for nok søvn. Tenkte først jeg hadde fått i meg noe eller at det kunne være litt reaksjoner på Anti-D sprøyten, men mistenker at jeg må forvente litt dårligere form fremover.
Det skal jeg takle fint, men tar gjerne imot tips mot magesmertene/kvalmen hvis noen lider av det samme!
Skal sies at jeg har ME, men har vært bedre den første halvdelen av svangerskapet. Nå er det derimot ganske tøft. Også hatt mye magesmerter, og løs mage. Samt vonde kynnere når jeg går lenger enn 100meter.
hadde de samme symptomene med nr 1, men de kom myyye tidligere enn nå, med unntak at vernetuppen, så jeg sier meg greit fornøyd. Tar samarin mot halsbrannen, det fungerer godt
har riktignok slitt med alvorlig kvalme da, og så gikk det over for en uke eller to siden, så føler meg rimelig bra nå. Merker jo at babyen tar litt plass i magen og at jeg er mer trøtt på ettermiddagstid, og får smerter i bekkenet når jeg går mye, men ellers er jeg ganske fornøyd. Kan liksom endelig nyte å være gravid.