Formen i dag da jenter ???

Håper håper :)

Blir kjent med forumet
Hei :)
hvordan er formen deres i dag da ??
Formen min er på bunn i dag, trøtt, kvalm og har kastet opp.. null energi..

Huff, hørtes slitsomt ut! Ønsker deg masse god bedring! Du får tenke at grunnen for det er FANTASTISK!!!!! emoticon

Idag er jeg faktisk bittelittegranne kvalm *HURRA!!!*
Men ellers er formen ganske bra.
Er UTROLIG kveldstrøtt da, så slokner rundt klokken 10 på kveldene, så jeg våkner tidlig om morningen, men er utvhilt da, så det er i grunn bare deilig =)

Ser virkelig fram til UL den 19, for om alt er bra på den, så offentliggjør vi det til resten av verden! Gleder meg ikke, men ser fram til å bli ferdig med det =)

Er fryktelig urolig i dag! Startet dagen med en liten blødning, som satt meg helt ut. Vet jo at det er helt normalt, men var alikevel ikke forberedt på det! Tenker å kjøpe meg noe godt til i kveld, og prøve å roe den litt :-/

Jeg er i tipp topp form i dag! Har hatt vondt nederst i magen siden jeg fant det ut, men nå ser det ut til å gå over! :)
Håper håper jeg ikke blir så kvalm denne gangen!

Føler meg fyllesyk og bluppete, men ellers veldig bra! Jeg er jo GRAVID!! HIHI!

Føler meg veldig sliten
Ellers er det i grunn bra. :-)

er fremdeles i fin form, men er ikke mer enn 4+2, så rekner med at slappheten kommer etter hvert. Jobber 100% og er mye alene i perioder med de tre andre barna vi har, så tenker jeg kommer til å merke det. Har nett begynt å trene, og håper jeg orker å fortsette med det. 

Har forresten litt stikkinger i magen, men merker ellers ingenting

Formen i dag har vært mye bedre enn de siste dagene.
Kjenner jeg er litt svimmel, men nesten ikke vært kvalm i dag :)
Uansett så gjør det ingenting, alle symptomer er bra, det betyr jo bare at jeg er GRAVID! :)
Elsker å bruke det ordet, hihi :) :)

jeg er litt småkvalm og sykt oppblåst mage! stress og holde magen inn på jobb og sånn, men føler jeg MÅ, ønsker jo ikke at folk skal tro jeg er gravid allerede hehe.... :)

Back
Topp