Formen gikk fra 0 til 100

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Det var nesten litt rart :p nå har jeg bakt tre runder med knekkebrød, 1 foccacia brød, arr filmtid med lille mor også fant jeg ut at jeg måtte ha noe godt pålegg, så da var det å finne fram det jeg trengte for å lage hjemmelagd kylling i karrimajones. Snart skal jeg lage middag til mannen og meg og jeg håper jeg er god nok til å ta oppvasken etterpå :p

Kjenner det litt nå da :p Tok kanskje litt for hardt i :p Nå sier ryggen og bekkenet ifra, men har vært litt deilig med de gode luktene i huset :)

what, har du en mirakel kur for en slik dag? :P

hadde det sånn før i dag, gjorde kjempe mye.. nå knasker jeg på knekkebrød for å døve kvalmen igjen.. :p

Så fantastisk med litt energi :) Gleder meg til det kommer her også, men vil tro det kan bli lenge til sånn som det føles nå. Men er jo lovende å høre slikt som du forteller :)

Oppskriften er : Sov ikke mer en 3 timer om natten. Stå opp med en kranglete 3 åring, lever i barnehagen kl 8, spis frokost, og spis jevnlig utover dagen :p Haha, aner ikke hva som skjedde i dag. Men det var veldig deilig etter 4-5 dager med konstant kvalme :p

Får sånne perioder jeg også, men angrer som en gal etterpå,
for jeg får som regel igjen for det senere på dagen eller "dagen derpå" :p

Har også slike dager :-) noen dager er jeg kjempedårlig, ligger på sofaen og sover. Andre dager er jeg på topp, baker og vasker i vei...

Back
Topp