Formen etter uke 12

Uke 13 i morgen. Kan ikke si formen er blitt bedre.. fortsatt veldig trøtt og energiløs. Bekkenet krangler. Aldri vært spesielt kvalm, så det er det samme.

Er 12+5 i dag å kvalmen kom tilbake kastet opp igjen , etter 6 dager pause . :depressed::sick006Er ofte svimmel å trøtt bare av og til formen er grei nokk. Matlysten er opp og ned av og til kan jeg spise middels av og til ganske lite .

Blir fort sliten, ellers har formen blitt bedre. Men, jeg har hatt litt vondter i magen. Antar at det er bare lille som vokser og ting rundt får mindre plass, men blir litt stressa. Noen andre som kjenner det? Er 14+4 i dag

Eg e 14+6 og kjenner også litt vondter, og har fått beskjed om at det er pga hud som strekker seg, magen som vokser og at det blir mindre plass for organer og slikt som blir litt mer presset på og "flyttet" på [emoji4]

6+5 her, så kvalmen er på topp hos meg.. Spesielt etter jeg har spist, gjelder det om å ligge pinn i ro for å holde på maten! Håper jeg er like heldig som mange av dere, at det meste avtar om noen uker. Fikk positiv test på onsdag, så alt er veldig nytt og tar tid for å synke inn hos både meg og samboer.. [emoji4]Men vi gleder oss stort til tiden fremover!!

Så gøy. Gratulere [emoji4] Får krysse fingre for at formen kommer seg og at ting avtar etter hvert [emoji4]

14+0 idag og føler formen er værre nå enn før uke 12! Sover kjempedårlig, blir utmattet av nesten ingenting og kastet opp for første gang dette svangerskapet idag! :rolleyes: Motivasjonen er jo på topp da jeg så på preglife-appen at jeg er i 2 trimester idag, og at jeg uventet fikk se babyen på kontroll hos legen i går, men håper jo formen blir bedre snart :)

Formen er fortsatt ganske dårlig. Mye på grunn av blødningene som ikke stopper og mye kvalm, trøtt og vondt i hodet. Selv om at jeg er trøtt så sover jeg ekstremt dårlig og alt er bare crappy.... håper det blir bedre snart! Har ferie enda, men det er ikke akkurat oppladning nå...

Så lenge jeg har mat påfyll ofte er formen ganske fin. Men noe natterangler er jeg ikke. Avhengig av søvnen min[emoji13]

Back
Topp