Formen er på bånn ...... :(

tyren86

Forelsket i forumet
Åååå i dag er formen på bånn. Spesielt i kveld. Kroppen verker, jeg fryser og orker omtrent ikke røre meg. Magen svir. Men tror det er pga urinveisinfeksjonen. Vet ikke. Men har veldig svie i underlivet. Hater når formen er sånn som nå. Prøver og kose meg med kjæresten med hver gang vi møtes på tv og is i skålEn. Æsj.....

håper dere har en fin lørdags kveld :)

Min mage å svir noe veldig ,( får nesten ikke sove om natta ) kan det være uvi det ?? Wææ , viste ikke det jeg men masse god bedring til deg håper du blir bedre veldig snart :))

Ja detnkan være uvi. Jeg måtte vekker kjæresten i dag tidelig. Hadde så vondt. Svir og svir i hele underlivet. Og liker ikke medisiner, men i dag måtte jeg bare ta den.. Dra på legevakten i morgen å ta en urinprøve og sjekk det ut. Går veldig fort over på nyrebekkenbetennesle når man er gravid. Og ingen ukjent fenomen at gradvide får lett uvi. Uff god bedring til deg også. :)

Åååh , nevnte det for legen da sa han at det sikkert bare var influensa å ikke noe mer med det , ja her har vi ikke legevakt så må nok vente til mandag :) taktakk så lenge alt er bra med spiren så går det nok greit :D

Uff høres ikke noe kjekt ut :(
Her er det bare den sedvanlige kvalmen som slår meg ut.

Uff høres ikke noe kjekt ut :(
Her er det bare den sedvanlige kvalmen som slår meg ut.

det er ikke bare bare det skal jeg si deg. Nesten være,. Finnes ikke noe være enn å være kvalm

Uvi skal man ta på aøvor når man er gravid... kan gi fortidlig fødsel om en ikke tar medisiner og blir kvitt det... så dra til legen og sjekk det ut og ta medisinene :)

Back
Topp