Formen er på bånn :(

saya2009og2012

Glad i forumet
Har ikke kjent noe til kvalmen enda før idag..... ikke nok med det, har i tillegg fått skikkelig skallebank, stikkinger i magen, trøtt og sliten og atpåtill vondt i halsen :(

Er 6 uker på vei så kvalmen kom tidligere denne gangen, kom mellom uke 7 og 8 sist, å da fikk jeg ekstrem svangerskapskvalme som varte til lillegutt kom til verden. Håper IKKE det blir sånn nå med en 2 åring i hus i tillegg.

Ja ja...... det var dagens syting fra meg!

Håper dere får en fin dag jenter

Huff, får håpe det ikke blir ekstrem svangersskapskvalem for deg denna gangen og!
Får håpe det bare er denne ene dagen, så går det over

Slapp helt av, prøv å kos deg hele dagen!

Uff, det der er noe skikkelig dritt. Håper det blir kortvarig denne gangen. Litt mer utfordrende når man har en liten i hus fra før...

En liten trøst til deg fra meg som jeg håper hender deg også ;) I forrige sv.skap var jeg ikke noe særlig plaget med kvalme annet enn litt uggen hele dagen. Denne gangen ble jeg skikkelig dårlig 5+6. Lå rett ut med kvalme og grusom svimmelhet (lavt bliodtrykk), dette var skikkelig ille i 1,5 uke, tok akupunktur 3 ganger som hjalp noe. Til tider har det kommet tilbake, men nå tre uker etter det begynte er jeg ganske ok. Blir veldig kvalm når jeg blir sulten da og fortsatt litt svimme....men ellers klarer jeg å fungere :) god bedring!

usje...
Er ikke noe gøyt å få alle disse plagene.
Håper formen din er bedre ut over dagen nå da.

føler med deg. er helt lik selv.

Håper du slipper unna den ekstreme kvalmen da

Back
Topp