Formen er litt bedre

tyren86

Forelsket i forumet
Nå om dagen er formen endelig litt bedre og jeg har litt overskudd. Utrolig deilig. Jeg er 8+4 i dag. Hodepinen har roet seg litt. Kvalmen merkes fortsatt men kun i perioder og er mye bedre enn tidligere.

Noen fler som merker at kvalmen har gitt seg litt? Nå kan vi snart nyte graviditeten i stedenfor å se på den som en plage. :)

Ja, det er litt bedre. Er 10+6 nå. Har noen gode dager hvor jeg får gjort litt. Prøver å utnytte de dagene så godt jeg kan :) Neste uke er jeg i uke 12, og da skal jeg på tidlig ul.Det blir også mer gøy når magen synes :) Mye å se fram til!

Litt bedre, men jeg tør ikke juble riktig enda :p kvalmen kommer plutselig over meg igjen :s fysj!
Håper det gir seg for godt snart :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 8+5 i dag, og merker at jeg er langt mindre kvalm nå enn i uke 6. Satser på å kunne trene mer snart også:-)

Jeg er 11+3 i dag, og former er myyye bedre., har ikke vondt i ryggen lenger og kvalmen avtar., men er fortsatt kvalm på kvelden som regel, men ikke noe særlig, kommer litt i bølger også.

God. Høre dere andre også begynner å bli bedre. Er om kvelden jeg også er mest kvalm. Ikke noe gøy. Men er happy så lenge den er mindre. Men som skrevet over her så kommer den plutselig som kastet over deg.

Back
Topp