Formen er helt på tryne :(

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Er så trøtt at jeg allerede har sover 1 time på sofaen etter barna la seg. Verker i alle ledd i kroppen pga været. Klarer ikke knyte nevene sammen pga smertene i fingrene. En skikkelig dritt dag med andre ord. Kansje beste og bare finne sengen og håpe på en bedre dag i morgen. Gleder meg så til sommeren igjen. Vinteren og kulden gjør leddene bare verre :(

Måtte bare få ut litt frustrasjon :)
Go natt alle sammen

Ikke godt når man skal ha det på den måten... Jeg håper du får en god natts søvn og en bedre dag i morgen. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff da. :/ Du kan ikke få noe av legen for det? Eventuelt henvisning til behandling?

Sent from my iPhone using BV Forum

Har prøvd det neste av medisiner. Men er ikke alt som kan brukes av gravide. Fysio har jeg gått til men det hjelper ikke. Sommer og varme hjelper. Om jeg holder hendene under varmt vann hjelper det en liten stund. Kan jo ikke stå i dusjen hele dagen heller :)

Omega 3, svømme og varmebasseng da? :-)

Varmebasseng hjelper. Begynner 6 oktober og svømme. Men det hjelper kun når jeg er i vanne og ikke etterpå. Men skal begynne og dra :)

Skal begynne å svømme jeg og. Kjenner bekkenet krangler allerede, så er vel bare å hive seg på! :-) håper du kommer deg!

Back
Topp