Hei! Jeg er 13+3 idag. Var på tidlig ul i uke 9, og sa så jeg et søtt lite hjerte som slo. Formen har vært helt grei hele veien. Men på mandagsmorgenen var det litt blod på papiret når jeg hadde tissa, heheh. Litt slimete, brun-rødt.. Ikke noe mye, men nok til at jeg reagerte. Og sånn har det fortsatt litt av og på til idag.
Samtidig har jeg vært litt øm i livmora og lysken.
Men! Idag kom jeg på jobb, og det sa bare pang. Ordentlig vondt i korsryggen, kvalm så jeg spyr, hodepine og konstant følelse av at jeg skal besvime. Hodet blir iskalt, jeg skjelver.. Altså, hva kan dette være? Det er første gang jeg er gravid, så jeg har veldig lite erfaringer kan dere si..
Vi skal på legevakta ikveld, for de åpner ikke før i femtiden. Men tenkte kanskje noen her har opplevd noe lignende og veit hva det er?
Samtidig har jeg vært litt øm i livmora og lysken.
Men! Idag kom jeg på jobb, og det sa bare pang. Ordentlig vondt i korsryggen, kvalm så jeg spyr, hodepine og konstant følelse av at jeg skal besvime. Hodet blir iskalt, jeg skjelver.. Altså, hva kan dette være? Det er første gang jeg er gravid, så jeg har veldig lite erfaringer kan dere si..
Vi skal på legevakta ikveld, for de åpner ikke før i femtiden. Men tenkte kanskje noen her har opplevd noe lignende og veit hva det er?