formen er endeliiig

Tina pusen

Gift med forumet
SUUUUUUUUPER....

Null kvalme null hodepine.

kunn et bekken som krangler bitte litt.

Så i dag blir det shopping med vesla, ei god veninne å hennes minste sønn.
GLEDER MEG!!!

Sverige tur å masse shopping, hoho, kommer vel til å være ødelagt i kveld :P

Må jo nyte den gode formen for fullt når den først er her :D

ØNSKER DERE ALLE SNUPPER EN FIIIIIIN TIRSDAG, Å MASSE LYKKE TIL, TIL DERE SOM SKAL PÅ UL :D <3 <3 <3 <3

Kose deg masse på tur :) Det fortjener du så absolutt:) legg ut bilder om du handler noe søtt til lille mini da:)

Kose deg mega masse, våknet nå og skal ikke på ul før 14.00 :( gruer meg sånn:( heldigvis er bf her så jeg slipper å sitte alene:)

Masse koseklemmer til deg :)

Kose deg masse på tur :) Det fortjener du så absolutt:) legg ut bilder om du handler noe søtt til lille mini da:)

Kose deg mega masse, våknet nå og skal ikke på ul før 14.00 :( gruer meg sånn:( heldigvis er bf her så jeg slipper å sitte alene:)

Masse koseklemmer til deg :)

Tuuuusen takk :D

Det kommer til å gå så fint skal du se.

Ja, kjøpe klær til mini ja, det har jeg ikke tenkt på den gang :P

Kanskje jeg skal tørre å kjøpe et lite plagg, hmmmm.... får se,
Men skal prøve å legge ut bildet hvis jeg kjøper noe ;)

STOR LYKKE TIL KLEM :D

Åååå takk bf sover enda :( så sitter her alene med brødskivene mine da :D men gleder meg litt å men tør ikke glede meg for mye,er mini helt frisk så skal eg kjøpe første tingen til h*n i dag :D

Ser du bor i Fredrikstad? Er jo der støtt og stadig for bf bor der:)
Hadde vært kos å møtt noen en dag som sitter i samme situasjon å tatt en kaffe å kake;) el milkshaken på verdens speilet, den er såååå god:)

Ha en suuuuper tur snuppa:)

Kosedeg masse fra meg klem<3

Så flott! Kos dere masse på shopping! Er så koselig med alle førjulsforberedelsene:)

hurra :) så herlig da...:) nyt det, det fortjener du etter lang periode med dårlig form (var det ikke de hehe)

Takk søtinger. Jo ønsker så inderlig en spire. Vært dårlig i 12 uker, så godt at formen er bedre.

Stemmer det june86, bor i særp ;) Men er veeeeeeeldig mye i fr.stad :D Hadde vært koooselig :D

Back
Topp