Formen er crap

Supa'Mama

September 2013 <3
Nå har jeg gått over 3 uker uten matlyst og følt meg "fyllesyk" og uten energi. Sovner når og hvor som helst, orker ingenting og klarer ikke gi av meg selv. Har jo en datter på 11 som trenger sin del av oppmerksomhet og jobber 100%. Nå er det på nippet til at jeg kaster inn håndkleet og ringer legen men samtidig er samvittigheten helt elendig, for jeg kaster jo ikke opp... :( Kunne likså godt gjort det for er like ubrukelig men... Arrh!!
Andre som føler seg ubrukelige men samtidig har dårlig samvittighet?

Det er ingen som takker deg om du ikke kjenner dine egne grenser. hvis kroppen din trenger hvile så gjør den det... God bedring!

Nawh! Du vet alltid hva du skal si du... :) Takk! Jeg synest nok bare veldig synd på meg selv også for tiden når jeg har gått så lenge uten energi og mat :p
Da tar du en tlf til legen og spør om litt avlastning fra jobben så slenger du deg på sofaen 1 ukes tid under et teppe med en deilig kopp te og samler eniegi ;)

Jeg har det på samme viset, og jeg måtte kaste inn håndkleet på fredag, og fikk en 2 ukers sykemelding i første omgang, og det var bare å ringe på igjen om jeg trengte mer. Det er som Angelica2010 sier, ingen som sier takk til deg etterpå for at du stod på litt ekstra, jeg kjente på det med dårlig samvittighet overfor kollegaene mine, men fikk hele tiden høre at jeg måtte tenke på meg selv, og nå gjorde jeg det, og kjenner at det gjør utrolig godt å vite at jeg ikke skal stresse avsted på jobb i morgen, og komme dit å være i elendig form.

Ta deg en sykemelding, og nyt den :)

Nå har jeg gått over 3 uker uten matlyst og følt meg "fyllesyk" og uten energi. Sovner når og hvor som helst, orker ingenting og klarer ikke gi av meg selv. Har jo en datter på 11 som trenger sin del av oppmerksomhet og jobber 100%. Nå er det på nippet til at jeg kaster inn håndkleet og ringer legen men samtidig er samvittigheten helt elendig, for jeg kaster jo ikke opp... :( Kunne likså godt gjort det for er like ubrukelig men... Arrh!!

Ring legen, hold deg hjemme og hvil deg!:) Du trenger det. Det kommer ingenting godt ut av å presse seg selv. Du bærer på det mest verdifulle i magen,du må slappe av! :) Jobbe som en hest kan du gjøre senere!:P

Klem :)

Akkurat som jeg kunne sagt det selv, bare at jeg kaster opp noen dager *(men de dagene er faktsik formen bedre :/)::Eneste som stopper meg er at min arbeidsgiver er mine foreldre, så får så utrolig dårlig samvittighet :(

Har det litt på samme måte :/ og vet av erfaring at det er ingen som klapper deg på skulderen og sier takk for at du slet deg ut for oss i ettertid.. Så, ta vàre på deg selv med god samvittihet :)

Dere er bare verdens beste! Hjelper meg med å tenke litt klarere og faktisk ta vare på meg selv. Helt sant som dere sier, ingen som takker oss for å kjøre oss selv på felgen (i alle fall ikke i olje bransjen :P) :) <3

Kjenn på kroppen du:) ta deg litt tid til deg selv og bare bli mere uthvilt:) jeg vet at om jeg hadde vært kvalm så hadde jeg ikke fungert i hverdagen, og jeg spyr nesten aldri, og spyr jeg daaaa er jeg syk:) så ta deg fri før du slutter å funke:)

Back
Topp