Formen deres?

Kolnes Anka

Blir kjent med forumet
Hei jenter....

Hvordan er formen deres da? Jeg merket ikke at jeg var gravid frem til uke 8,da kom det,hehe...kvalmen,forstoppelse og kjempe trøtt. Er jo snart i uke 12 så det er vel bare til å holde ut. er det andre som venter nr 3 her som ikke kan sammenligne dette svangerskapet med de to siste?

Hei

Venter mitt første barn, og er 14+1 på vei i dag.

Formen er så som så, kvalmen kom i uke 8 hos meg også, uke 11-12 begynte jeg med svimmelhet å oppkast:/ håper det gir seg snart!!!!

hei hei :)
nr 2 på vei her.. og så langt er det veldig likt sist.. lite symtomer.. men har diare av en annen verden.. det hadde jeg sist også frem til uke 14/15 ca..
blir akutt trøtt innimellom.. eller er alt som normalt :)

Jeg venter nummer 2, og formen min er ikke noe å skryte over........ Er konstant trøtt hele tiden, sover flere timer på sofaen etter jobb hver dag!! Jeg er ikke direkte kvalm lenger da jg er over 12 uker, men jeg er liksom uggen i magen, å det er veldig plagsomt å tar veldig på... Men får bare tenke at det ER VERDT DET!

Jeg har litt mer energi enn tidligere, men holder fremdeles på med kvalmen og oppkast. Herlig..nooooot...!! Kjenner jeg er sliten og lei av dette nå..men håper det går seg til snart! Blæææh...

Formen er ikke så mye å skryte av. Er fortsatt kvalm og kaster opp en gang per dag. Er også veldig sliten og blir fort utslitt bare jeg reiser meg for å gjøre småting i huset.

Gleder meg til formen blir bedre, er utrolig slitsomt å ta vare på en unge på 14 mnd når formen er som den er.

Jeg venter nr 2 og synes alt er annerledes denne gangen. Kjenner at jeg er utrolig trøtt, men har kun vært uggen noen få ganger. Sist var jeg skikkelig kvalm i ca 4 uker. Har heller ingen endringer i huden foreløpig, sist fikk jeg litt kviser og urenheter. Bortsett fra at jeg er trøtt synes jeg ikke at jeg merker noe til det. (Kremt, bortsett fra at magen har est ut...mye mer enn sist)

Venter nr 2. 1 gang var jeg dårlig i 3 mnd. Nå har jeg bare vært uggen inntil for 1 uke siden og nå kaster jeg opp og svimler, så er blitt sykemeldt. Håper formen endrer seg snart.

Jeg venter nr.2. Jeg var kjempe fornøyd denne gangen for jeg var bare litt kvalm og kasta svært skjelden opp. Nå er jeg i uke 13 og er redd for å kaste opp når jeg kjører til jobb. Det tar 20 min. Og det har hendt noen ganger at jeg må kjøre til sides og kaste opp midt på astvalten. Festlig.. spesielt i tettbygget strøk... Ellers er jeg trøtt og har ikke anledning til å hvile pga. jobb, jenta vi har fra før, og mannen i huset må bygge på huset så fort han er ferdig å spise middag. Det ender med at jeg er så sliten etter leggetid at jeg ofte begynner å gråte. Føler ikke jeg har mer energi enn til klokka er 7 om kvelden. Husarbeidet er ikke lett når jeg er så sliten. Jeg sitter bare å tenker på alt jeg burde gjøre. Å være gravid kan være en dans på roser, men slik er det ikke for alle.. Vurderer å sykemelde meg hvis jeg forsetter å gråte når dattera mi begynner fullt i bhg. Håper å få mer tid til å slappe av de dagene hun er i bhg og jeg skal jobbe kveldsvakt.

Noen andre som har det slik?

Venter nr to, og er 10+2 idag :-) Fikk ekstrem svangerskapskvalme sist, og denne gangen enda verre. Ble lagt inn på sykehus pga dehydrering for et par uker tlbake, samme som forrige sv.skap. Nå bruker jeg medsiner, så formen er mye bedre. Tror også jeg begynner generelt å komme meg litt mer ovenpå også, for jeg har kastet opp hver dag selv med medisiner, men nå har det roet seg veldig :-) Glad for det! Ellers er jeg bare veeldig trøtt og hormonell :-P

Jeg er heldigvis ikke så kvalm lengre, men er til tider helt utslitt. Er hjemme med begge ungene, og har vært det i 3 uker nå, for mannen jobber med en leilighet. kjenner at det har blitt litt mye i det siste. Gleder meg til barnehagestart på mandag!!!

åååååååh, jeg er så kvalm!!! :(

Jeg venter nr 3, å formen her helt forferdelig. Slapp,trøtt,kvalm og all mat smaker ingentig.
Var i kjempe form i de to andre svangerskapene,ingen kvalme eller noe.Har to jenter fra før,så blir gøy å se om dette er en jente også.:)

venter nr 2, og formen er ikke noe å skryte av. veldig trøtt, mye kvalme og oppkast. Samme var jeg sist og. Prøver å trøste meg med at det går over... forhåpentligvis;)

Jeg venter nr 1, så alt er nytt og spennende her for meg!

Formen er elendig. vært sykemeldt siden slutten av juni pga håpløs kvalme og oppkast. Jeg er 12 uker i dag da (juhu!  ) Så satser på det roer seg snart og jeg kan joine jobb og samfunnet igjen. hehe.

Jeg venter mitt andre barn og er 14+ 4 :)
Er i god form, bare trøtt og litt kvalm innimellom. Og sånn var det sist også :)

Back
Topp