Formen deres jenter?

Madde 82

Blir kjent med forumet
Jeg har kommet til 39+3 og har blitt mer eller mindre sengeliggende.. overrasket over hvor tungt det er å bare gå, bøye meg ned til gulvet, snu meg i senga osv. Det har vært en forandring nesten uke for uke i slutten.

Nå føles det som om jeg befinner meg i et mareritt jeg aldri kommer meg ut av :( :(
Store smerter døgnet rundt pga carpal tunnel syndrom i begge hendene... ja også bekkenløsning, lite søvn og tung kropp.

Jaja... mye man ofrer for de små.
Nå er jeg nesten tom for motivasjon...
Men vet jo jeg gleder meg masse til å hilse på den nye arvingen og bli kjent med henne. Holde rundt henne. Se gleden i min samboers øyne ♥

Sliter selv med bekkenet. Er ikke bare bare og snu seg i senga, kle av/på seg, ta klesvask eller oppvask... Er 40+3 i dag, termin, og gjør ikke annet enn og slappe av på dofaen og prøve og finne motivasjon til overtid:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Huff, det er ikke noe godt når man har det sånn. Har blitt veldig sliten i kroppen den siste uka, er nå 40+6 uker. De første ukene av permen så fartet jeg rundt og holdt på her hjemme, men nå har jeg så vidt ork til å ta klesvasken.

Heldigvis får vi en flott premie :-) Så hold ut litt til, og husk at vi har lov til å klage :-) :-)

Formen er heldigvis ganske så fin, men lengter etter å ikke føle meg så svær, jeg camper mye på sofaen om og sover gjerne midt på dagen. Jeg har også termin i dag, og det som er så rart er at de siste ukene har gått så fort men nå er det som om klokka har stoppa helt. Nå kan godt noe skje!!

Idag har eg faktisk hatt energi til å både gå opp trappa og lage middag... Greit, Fjordland, men likevel... ;)

Masse lykke til :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Åh, tiden din er snart over :), men skjønner godt du er sliten!
Jeg har tre uker igjen og syns at det meste er tungt og slitsomt :p føler jeg klager litt om dagen!

Oi, lykke til! :)

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Sladrer med Olech =)

Back
Topp