Formen deres fra uke 38

Nabie

Glad i forumet
Julibarna2014
Hei hei :) Sitter her og er i uke 38+2 allerede og er litt nysgjerrig på hvordan formen deres er/var nå mot fødsel :) Merker dere noen forandringer i kroppen ang kynnere,utflod,bekken, energi, diverse smerter osv? ^^,
 
Var vel omtrent på den tida jeg merka at jeg ble fortere sliten.
Men, ikke verre enn at jeg fortsatt går en times tur med bikkja annenhver dag og trener styrke 1-2 ganger i uka. :-)
Etter tur, trening, husvask el. er det godt med en liten hvil på sofaen.. Uvant, men godt :-)

Ellers har jeg ikke merka noen forskjell egentlig... Nedpress-smerter/stikkinger i underlivet hadde jeg både før og etter uke 38, men det har heldigvis gitt seg litt nå som han visstnok har hodet festa godt nede i bekkenet.
:-)
 
Jeg er 3 dager på overtid og er i suuuper form. Ingen tegn til noe som helst :/
 
Jeg rakk ikke mer enn til uke 38+2 jeg, da, men formen min var helt grei. Jeg var litt død første dagen, lå i sengen og daffet fra jeg våknet til jeg sovnet igjen, så gikk vannet på andre dagen, men da tuslet jeg rundt, måtte opp på sykehuset, satt på kafé til riene begynte og egentlig bare koste meg. Kjente ingen merkbare forandringer bortsett fra en usedvanlig aktiv baby, som gjorde livet til mor litt vel smertefullt fordi det var überakrobstisk terning på gang. Ingen blod eller slim eller andre vondter. Men så mener en venninne av meg at jeg har hatt luksusgraviditet, da. Jeg har ikke fått noen ting. Ingen kvalme, cravings, pica, bekkenplager, ikke en gang utovernavle fikk jeg! Både formen og det fysiske har vært upåklagelig for min del, helt opptil fødselen :)
 
Jeg har ikke hatt vondt noe sted i hele svangerskapet, ikke før uke 37-38... 
Nå verker det i rumpemusklene og nederst i ryggen. 
Har også fått mye mer utflod de siste ukene. Den er hvit/blank, så det er nok helt normalt. 
 
Har kun hatt litt av disse menssmurringene.
Ellers ingen ting som tyder på at det nerma seg fødsel.
Ingen utflod eller noe som helst.
Er 40+5 i dag.
 
formen er ganske god og har vært det siden da... Jeg er mye trøttere på formiddagen, men utover ettermiddagen kommer det seg og jeg kan fyke rundt som den energibomba og rydde og vaske på kvelden:P

Ellers er det til tider litt sterkere kynnere, altså jeg kan kjenned det murrer litt foran og bak slik som ved milde mensensmerter.. Jeg har også noe økt utflod, men varirerer litt fra dag til dag...

Føler meg ikke så veldig høygravid egentlig - men untak av at jeg føler meg litt tung innimellom, blir fort sliten i ryggen om jeg står stille f.eks i kø:P

Kjenner jo også litt stikninger i ny og ne, men har ingen tro på at hun kommer med det første.. Jeg er veldig innstilt på å måtte bli satt igang 12 dager over termin for å si det sånn - selv om jeg så gjerne skulle født NÅ!
 
formen er ganske god og har vært det siden da... Jeg er mye trøttere på formiddagen, men utover ettermiddagen kommer det seg og jeg kan fyke rundt som den energibomba og rydde og vaske på kvelden:P

Ellers er det til tider litt sterkere kynnere, altså jeg kan kjenned det murrer litt foran og bak slik som ved milde mensensmerter.. Jeg har også noe økt utflod, men varirerer litt fra dag til dag...

Føler meg ikke så veldig høygravid egentlig - men untak av at jeg føler meg litt tung innimellom!
 
Er i fin form.. Hatt litt vondt i ryggen og føler meg stor som ett fjell, men nå er det jo ikke lenge igjen:)
 
Back
Topp