Formen damer :)

*lindaen12.juli*

Elsker forumet
Hei.. Hvordan er formen damer? Bra/dårlig? Evt når ble dere bedre :)
Eg er no 11+4 og har kasta opp i snart 7 veke! Raser ned i vekt!!
Har eit håp om bedre tider :)
Er forresten 5.mann og har aldri vært så dårlig før..
Ha ein digg dag - smask

Formen er litt bedre nå, men slet med kvalme mellom uke 6 og 9 jeg også, og fikk tilbakefall med kvalme og oppkast nå i starten av uke 12.

Ekstrem Kvalme uke 6-13 . Innlagt noen dager i uke 9 Pga dehydrering .
Formen min er veldig fin nå :) kjent på kvalmen igjen idag for første gang på siden uke 13. Raste selv ned 9 kg på 12 dager , ble så innlagt, har nå gått opp de 9 kg igjen + 1 .

Har vært like heldig denne gangen som sist gang. Følt meg kvalm om jeg ikke har spist ofte nok, men det er det. Og det er kun første trimester! Nå føler jeg meg helt vanlig, og selvfølgelig stor da, men fin form :-)

Min form har vært god hele tiden. Litt småkvalm på ettermiddag/kveld, og trett, men går fint an og fungere greit. Føler meg slik som jeg har gjort før når jeg har ventet gutt, så blir spennende å se om dette blir en gutt! Med jente har jeg hatt et enormt søtbehov, med gutt så og si ingen søtbehov (slik som nå).

Litt trøttere/ sliten i starten og ganske kvalm. Ble mye verre når jeg stresset på jobb. Da jeg begynte på uke 14 var det som et trylleslag, og har plutselig vært i kjempeform siden :) mindre trøtt og faktisk overskudd til å trene og gjøre husarbeid :)

Ligger her i senga, får meg ikke opp, lammende kvalme å bøtta ved siden av :( Vært kvalm siden uke 6, er uke 13+1 nå.
Er like dårlig som jeg var med datteren min, å med henne var jeg kvalm fra uke 6 til 16, så varer dette like lenge har jeg på følelsen av at det ligger ei frøken i magen denne gangen å :p Med sønnen var jeg kvalm fra uke 6 til 12, men absolutt ikke like dårlig.

Kvalm fra uke 5-12, veldig trøtt fra uke 6, og er endel trøtt enda. Pluss kraftig bekkenløsning.

Den er tipp topp! Har vært SÅ trøtt men nå hjelper det! Deilig å orke å være sosial :)

Kvalm og ekstremt trøtt og sliten.... :-)

Mye bedre nå, og det er DEILIG!!:)

Stort sett fin i form, merker de siste dagene på jobb at jeg stivner til litt i nedre del av ryggen.. 2 dager jobb igjen før ferie, weeee :-D

Mye bedre i form nå etter uke 13. Brekker meg fortsatt om det blir mye stress. I tillegg kan jeg bli uvel av noen lulterr fortsatt. Ellers så har smerter i bekkenet kommet og gått den siste uken. Ekstremt trøtt enda. Om jeg kunne så har jeg sikkert sovet hele døgnet.

Kvalm, trøtt og sliten enda..:-(

Har spydd to hele svangerskap før, så regner med det ikke blir noe annerledes denne gangen. Spyr alt fra 5 ganger en dag til at jeg ligger å spyr hele dagen. Mannen min fikk også sykemelding en periode for at jeg ikke kom meg opp av senga. Har jo to barn på 7 og 4 som behøver stell også. Har noen dager som er bedre nå. Men plutselig kommer en dårlig dag, og da er det fryktelig synes jeg

Føler meg ganske bra for tiden :) har noen dager der jeg spyr om morgenen eller hvis det går for lenge mellom måltidene, men er myye bedre enn tidligere.
Er heller ikke like trøtt som tidligere :)

Lunta derimot har blitt kortere. Tålmodigheten med 3-åringen er ekstremt kort innimellom :(

Back
Topp