Formen da jenter?

¤Mosepjusk¤

Forelsket i forumet
Ja, hvordan er formen deres egentlig?

Jeg har vært hos jordmor idag, hun mener jeg er 14+1 på vei - dette går unna!! :)
Jeg har slitt med mye kvalme og brekninger de siste to mnd, og det gir seg ikke. Bekkenløsningen kom mye tidligere enn sist, i uke 10, denne gangen. Blir mest sannsynlig sykmeldt f.o.m denne uka.
Totalt ulike svangerskap fra forrige gang, kan det være en lillesøster tro? :)

er 12+3 og har slitt med kvalme i 2 mnd, o den er der ennå. Ellers kan jeg få skikkelig vondt i hoftene mine hvis jeg er ute og går. Er sykmeldt.

Jeg sliter veldig med kvalme og oppkast enda... Spyr hver eneste dag :( Er utrolig lei av å kaste opp hver dag :(
Så har jeg begynt å kjenne det i bekkenet...
Men jeg skal ikke klage for jeg har fått sett lille skatten i dag <3

Kvalm dögnet rundt, trött og sliten og spyr nesten hver dag ..... =/
Er 12 uker i dag og håper formen vil snu!!!!

Kvalmen kommer og går. Kan være helt fin noen dager og andre dager har jeg det helt jævlig og spyr/hodepine/ikke matlyst. I helga hadde jeg den første frihelgen på lenge- da var jeg selvfølgelig sengeliggende og fikk ikke en dritt konstruktivt ut av hele frihelgen.  

En del opp og ned, men stort sett kvalm.. Kveldene er noe deiligere enn morgen og formiddag.. Fram til ettermiddagen er det ikke mye jeg klarer å holde på! Så er jo konstant sulten og har gått ned over 3 kg. 
LEEEEI.. 12 uker på fredag, så hååper det snart er over :) Vanskelig å komme seg til forelesninger.. Sjefen min er heldigvis helt super, og flytter meg over til kveld hver gang jeg har dagvakt! :) Så det hjelper på.. 

Kvalmen er heldigvis borte *bank i bordet*!!

Meeeeeen bekkenet har tatt over, på dager hvor jeg gjør ingenting går det helt fint, men så fort jeg jobber eller gjør noe husarbeid så setter det seg og etter en dag på jobb er jeg tilnærmet invalid..
Men jeg får prøve litt til, og går det ikke må jeg bare ha tilrettelegging i første omgang - så langt det går når store deler av arbeidsdagen består i tøy, bøy og ut og inn av bil...

Formen er slettes ikke værst:) er 12+4 i dag, kvalmen ga seg for et par uker siden. Er sliten og trøtt, og sliter litt m bekkenet (sykmeldt 20%), men jeg føler meg heldig og fornøyd. Vært på UL idag og fikk se at alt stod bra til så alt kjennes veldig bra om dagen:) Til alle dere som fortsatt sliter m kvalmen; håper virkelig d går over snart for dere og-utrolig slitsomt å gå kvalm hele tiden! Varme tanker:)

Jeg er uggen enda, spyr hver dag. Må spise annenhver time for å holde blodsukkeret oppe, ellers blir jeg veldig dårlig. Men bortsett fra kvalmen og trøtthet går det greit. Ingen kroppslige plager enda... (bank bank!!!).

Kvalmen er her for fult den, og syns den blir verre for hver dag som går, gikk på vekta idag og ikke veid med siden nyttårsaften og nå viste den 10 kg mindre. Og det merkes godt på klærne. Ellers har jeg ikke vondt noe annet sted, litt lei i ryggen kanskje, men det er vel fordi jeg ligger så mye på sofaen.

jeg er 11 uker på vei..  føler meg i fin form. var kvalm i 4 uker helt fra starten av. Men da var det 2 i magen. den ene stoppet opp i utviklingen rundt uke 6-7, .  men er egentlig glad det er bare en i mågen nå. Har en 2 åring og en 3 åring.

Jeg sliter med at jeg er mye tøtt. Kan sove fra 10 på kvelden og har problemer med å stå opp kl 7 om morgene.  Rundt lunsjtid på jobb er jeg max trett. dupper hvær dag på sofan, når barna ser barnetv. Men jeg blir vel mere opplagt og kvikkerer eterhvert.

Har også begynt å få vondt i korsryggen. Noe som jeg aldri har hatt i mitt liv. Har ikke hatt bekkenløsning tidligere, og håper ikke dette er starten.

Formen er absolutt stigende!! Ikke så stort behov for søvn på dagen og kvalmen er så og si borte! Blir fort uggen når jeg er sulten, men klarer jeg å spise jevnlig er jeg så og si mitt gamle jeg!
Hatt første treningsøkt på leeeenge i dag, og kjenner jo at formen ikke er som i "gamle dager" men er deilig å være igang igjen! :)

Skal på litt sen tidlig UL på mandag så det blir spennende!

Formen blir bedre og bedre. Jeg har kastet mye opp fra jeg var 5 uker på vei til nå nettopp egentlig. De siste dagene har formen blitt bedre og folk sier at jeg begynner å gi en gravid glød istedet for et litt bleke og slitent ansikt. Det er jo koselig, men i dag har vært en dårlig dag igjen. Kaster opp og er veldig sliten.. Har også vært litt øm på magen rett under navelen i dag, men det går kanskje over eller er et godt tegn? Uansett så krysser jeg fingrene for at kvalmen blir borte snart og gleder meg til det vil komme frem en mage som jeg kan vise stolt frem:) hihi..

Back
Topp