Formen bedre?

Kvalmen er endelig blitt litt bedre. Er i uke 16 nå, og det er jo da de fleste skal ha begynt å merke bedring - ikke at det stemte forrige svangerskap..

Fremdeles trøtt, men sjelden jeg har den "døgnet og løpt to maratoner på rappen uten å spise eller drikke" ekstrem-trøttheten jeg har hatt tidligere. Nå er det mer konstant søvnig og tom for energi.

Ellers har ryggen begynt å kødde seg, så det er litt kjipt, vanskelig å være i nok aktivitet.

Her er det bekkenet som krangler. Er en del ting som blir vondt og vanskelig.

Trøttheten fra tidligere er i stor grad borte. Jeg er mye apatisk og daff om etter
ettermiddagen og kvelden, men det har jeg innsett skyldes bosituasjonen og ikke svangerskapet...

Kvalmen er endelig blitt litt bedre. Er i uke 16 nå, og det er jo da de fleste skal ha begynt å merke bedring - ikke at det stemte forrige svangerskap..

Fremdeles trøtt, men sjelden jeg har den "døgnet og løpt to maratoner på rappen uten å spise eller drikke" ekstrem-trøttheten jeg har hatt tidligere. Nå er det mer konstant søvnig og tom for energi.

Ellers har ryggen begynt å kødde seg, så det er litt kjipt, vanskelig å være i nok aktivitet.

Endelig kvitt det ene som begynner det andre. Får håpe ryggen blir litt bedre.

Her er det bekkenet som krangler. Er en del ting som blir vondt og vanskelig.

Trøttheten fra tidligere er i stor grad borte. Jeg er mye apatisk og daff om etter
ettermiddagen og kvelden, men det har jeg innsett skyldes bosituasjonen og ikke svangerskapet...

Får du kommet deg ut og trukket litt friskluft innimellom? Merker selv at jeg er daff og slapp hvis jeg er mye inne for tiden. Hjelper på å komme seg ut, både når det gjelder det mentale og fysiske.

18+1, og det eneste som plager meg er bekkenet og mye hodepine. Bekkenet har blitt verre for hver graviditet. Er såpass at jeg sliter med trappene hjemme på kveldene..

Får du kommet deg ut og trukket litt friskluft innimellom? Merker selv at jeg er daff og slapp hvis jeg er mye inne for tiden. Hjelper på å komme seg ut, både når det gjelder det mentale og fysiske.
Jeg er ute ca 5-6 timer hver dag på jobb, så får mye frisk luft, heldigvis! Men vi bor hos foreldrene mine, og både jeg og samboer sliter litt med det. Bare noen uker igjen, forhåpentligvis!

Jeg er i god form. Sover bra. Litt kynnere, men ikke mye. Treg i magen, det er det eneste. Dette er nr tre

Kvalmen er faktisk blitt verre siste to ukene... men har hatt ei relativt god uke med bekkenet..

Har hyperemesis og er inn på sykehus annenhver dag for væskebehandling og for å få kvalmedempende:( er kjempe sliten av kvalmen så håper den roer litt snart. Er i uke 16 nå og gravid med nummer 3.

Sover dårlig og bekkenet har begynte å klage.
Men ellers er formen mye bedre. Mye mindre kvalm og endelig lyst på mat :)

19+1. Formen er ganske grei. Får migrene av og til. Vondt i halebeinet innimellom.

Uke 19 ( halvveis mandag i følge OUL :cool05 ). Veldig trøtt og sliten, men ikke fullt så ille som tidligere. Og et kranglete bekken :banghead: må få begynt i behandling... men trøttheten kan være ekstra pga far på jobb i utlandet siden starten sv august... kommer hjem i to uker om en uke og drar igjen. Så hus, full jobb og toåring med ingen familie i nærheten hadde kanskje gjort meg trøtt om jeg ikke var gravid også :joyful:

Eg har vært kvalm siden uke 8 ... er uke 18+ 3 no .. den siste uken har eg hat vondt i nakken hode /svimmel .. det var mere plagsomt .. andre som har det ?

Eg har vært kvalm siden uke 8 ... er uke 18+ 3 no .. den siste uken har eg hat vondt i nakken hode /svimmel .. det var mere plagsomt .. andre som har det ?

Ja, er 16+5 og er mykje plaga med hodepine, stiv nakke, svimmel og generelt susete i hodet!

Dette svangerskapet, som er mitt tredje, føler eg at formen ikkje blir betre. Er i uke 17 no og går og venta på at hodepine, kvalme og svimmelhet skal gi seg men ikkje endå. Har også begynt å merke bekken så føler i sum at formen er blitt verre, haha!

19 + 3 formen er av og på.
Sliter med bekkenet og mye mye hodepine.
Denne uka har vært en dårlig uke da halve uka har gått til hodepine og kvalme.

Men håper det bedrer seg snart :happy:

Back
Topp