Hei fine damer ![bounce :bounce :bounce](/styles/default/xenforo/icon_bounce.gif)
Hvordan er formen deres?
![bounce :bounce :bounce](/styles/default/xenforo/icon_bounce.gif)
Hvordan er formen deres?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kvalmen er endelig blitt litt bedre. Er i uke 16 nå, og det er jo da de fleste skal ha begynt å merke bedring - ikke at det stemte forrige svangerskap..
Fremdeles trøtt, men sjelden jeg har den "døgnet og løpt to maratoner på rappen uten å spise eller drikke" ekstrem-trøttheten jeg har hatt tidligere. Nå er det mer konstant søvnig og tom for energi.
Ellers har ryggen begynt å kødde seg, så det er litt kjipt, vanskelig å være i nok aktivitet.
Her er det bekkenet som krangler. Er en del ting som blir vondt og vanskelig.
Trøttheten fra tidligere er i stor grad borte. Jeg er mye apatisk og daff om etter
ettermiddagen og kvelden, men det har jeg innsett skyldes bosituasjonen og ikke svangerskapet...
Jeg er ute ca 5-6 timer hver dag på jobb, så får mye frisk luft, heldigvis! Men vi bor hos foreldrene mine, og både jeg og samboer sliter litt med det. Bare noen uker igjen, forhåpentligvis!Får du kommet deg ut og trukket litt friskluft innimellom? Merker selv at jeg er daff og slapp hvis jeg er mye inne for tiden. Hjelper på å komme seg ut, både når det gjelder det mentale og fysiske.
Eg har vært kvalm siden uke 8 ... er uke 18+ 3 no .. den siste uken har eg hat vondt i nakken hode /svimmel .. det var mere plagsomt .. andre som har det ?