Form på bryna

rosaskumpute

Elsker forumet
Det florerer av bilder og videoer på nett av bryn for tiden, ihvertfall hos meg. Slik skal bryna være om du har den ansikstforma, slik skal du sminke bryna dine etc...

Så jeg lurer på.. Hvordan ser dine bryn ut ? Bryr du deg om bryna dine ? Er du fornøyd ? :)

Selv går jeg hos frisøren min og fikser på de. Slik ser mine ut og er egentlig godt fornøyd. Liker de litt tykke :)

ImageUploadedByBV Forum1453072554.701956.jpg

Dine er kjempefine! Prøver å få til sånne selv, men klarer ikke helt. ;) Men jeg fyller de inn og ut litt. Har plutselig fått et "hull" uten hår i det ene! :o Har bestilt vippeserum, i håp om at det kan bli bedre, men vet ikke helt om jeg har tro på det. :p

Mine har lik form som dine:) Bitte litt tynnere tror jeg, liker de også litt tykke. Fargen er også lik;)
Går til hudpleier og fikser de!

Mine har samme fasong som dine ca, litt tynnere kanskje.. De er sånn fra naturens side så gjør ingenting med fasongen, farger de et par ganger i året da jeg synes de blir i lyseste laget om sommeren.

Er veldig glad for at jeg slipper å styre med de, synes det virker så stress å måtte nappe regelmessig. Men hadde gjort det hadde jeg ikke vært fornøyd, er jo en viktig del av ansiktet.

Er for lat til å ordne det selv.
Så jeg betaler noen for å farge og forme sånn en gang i måneden.
Er min hverdagsluksus som jeg begynte å unne meg da jeg slutta å røyke ;)

Men mine bryn er ikke så fyldige, for jeg har psoriasis, så de blir heller formet sånn at psoriasisen ikke blir så framtredende. Føler meg mer komfortabel og mindre beglodd på den måten :)

Jeg hater mine bryn :( uansett hva jeg gjør så blir de jo ikke like. Så syns jeg det gjør vondt å nappe med pinsett :p

Jeg har også litt tykke, fikser de i salong ca annenhver måned. Bryn har mye å si for ansiktsformen.

Jeg har litt tynnere enn dine, men bruker Castor oil (nesten) hver dag for å få mer hår. Vil ha Cara-bryn! :)
Jeg fikser mine bryn hos Brow rehab her i Oslo.

Bruker Brow Rehab i Oslo for å vokse/nappe :) Har fyldige bryn, men så lyse at de nesten ikke synes... Farger når jeg skal på jobb f.eks. :)

ImageUploadedByBV Forum1453143080.926002.jpg

Slik ser mine ut :) jeg har en fæl uvane med og løfte på bryna når jeg skal ta bilde, som dere ser på høyre bryn ;) ser fort forskjellige ut da, men er ganske like. Og jeg er fornøyd med bryna mine, skulle gjerne hatt litt mer fylde ;)

Bryr meg om de og fikser de hver dag (jeg skal ut av huset). Ordner de selv, alltid gjort.

ImageUploadedByBV Forum1453199919.983312.jpg
ImageUploadedByBV Forum1453199936.960724.jpg
ImageUploadedByBV Forum1453199946.381194.jpg

Jeg har ikke tålmodighet til å gjøre sånt selv. :P Aldri brydd meg så mye heller, men har nå i senere tid fått lyst til å gjøre noe med dem.

Hvem fikser sånt? Alle frisørsalonger?

Jeg har ikke tålmodighet til å gjøre sånt selv. :P Aldri brydd meg så mye heller, men har nå i senere tid fått lyst til å gjøre noe med dem.

Hvem fikser sånt? Alle frisørsalonger?
Frisøren min har gått skole til Fred Hamelten i Oslo. Bruker tråd og napper bryna. De fleste frisører her i byen napper bryn, ihvertfall :)

2e687200ffd3a1656b13e39a65418ef9

Fisker bryna selv. Napper og gjør de mørkere :)

Jeg friserer de ikke, de er ganske naturlig tynne og ingen hår som stikker ut. Men de er veldig lyse, så har bare lys brun farge akkurat i kroken før jeg stikker ut av døra

Back
Topp