Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt d er flere som ser d og ikke bare megHer skjer det ting![]()
Sånn er slitsomt.Godt d er flere som ser d og ikke bare megSkjer helt klart ting ja..I går kveld var taka så harde og regelmessig hvert 20min så sambo trodd d skulle bli noe, MEN de dabbet av igjen
Kunne tenkt meg å bli ferdig snart i stedet for at d er så mye frem og tilbake m takene
Merker så godt at frøkna er roligere også..Nedpress skal være sikkert..For hvert steg man tar kjennes d ut som d kommer utSånn er slitsomt.
Har ikke hatt noen tak i dag merkelig nok, men magen er jo helt nede nå og nedpresset er vanvittig.
Men jeg tror fra søndag og ut så får vi et rush av babyer framover![]()
Ellers reiser han på jobb og risikerer å ikke få m seg fødsel om d skulle skje i uka..kan bli vanskelig for han å bare reise m en gang i uka da jeg ringer pluss at d tar han tre timer n kjøringOh.. krysser fingre for at du får ha med mannen dinMerker så godt at frøkna er roligere også..Nedpress skal være sikkert..For hvert steg man tar kjennes d ut som d kommer utFår håpe vi begynner ett rush ja snart i stedet for at vi skal må gå sånn lenge..Jeg for min del kunne tenkt meg i morgen bare så sambo er hjemme
Ellers reiser han på jobb og risikerer å ikke få m seg fødsel om d skulle skje i uka..kan bli vanskelig for han å bare reise m en gang i uka da jeg ringer pluss at d tar han tre timer n kjøring
![]()
Gratulerer så masse m jentaOh.. krysser fingre for at du får ha med mannen din![]()