Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt d er flere som ser d og ikke bare megSkjer helt klart ting ja..I går kveld var taka så harde og regelmessig hvert 20min så sambo trodd d skulle bli noe, MEN de dabbet av igjenKunne tenkt meg å bli ferdig snart i stedet for at d er så mye frem og tilbake m takeneHer skjer det ting
Sånn er slitsomt.Godt d er flere som ser d og ikke bare megSkjer helt klart ting ja..I går kveld var taka så harde og regelmessig hvert 20min så sambo trodd d skulle bli noe, MEN de dabbet av igjenKunne tenkt meg å bli ferdig snart i stedet for at d er så mye frem og tilbake m takene
Merker så godt at frøkna er roligere også..Nedpress skal være sikkert..For hvert steg man tar kjennes d ut som d kommer utFår håpe vi begynner ett rush ja snart i stedet for at vi skal må gå sånn lenge..Jeg for min del kunne tenkt meg i morgen bare så sambo er hjemmeEllers reiser han på jobb og risikerer å ikke få m seg fødsel om d skulle skje i uka..kan bli vanskelig for han å bare reise m en gang i uka da jeg ringer pluss at d tar han tre timer n kjøringSånn er slitsomt.
Har ikke hatt noen tak i dag merkelig nok, men magen er jo helt nede nå og nedpresset er vanvittig.
Men jeg tror fra søndag og ut så får vi et rush av babyer framover
Oh.. krysser fingre for at du får ha med mannen dinMerker så godt at frøkna er roligere også..Nedpress skal være sikkert..For hvert steg man tar kjennes d ut som d kommer utFår håpe vi begynner ett rush ja snart i stedet for at vi skal må gå sånn lenge..Jeg for min del kunne tenkt meg i morgen bare så sambo er hjemmeEllers reiser han på jobb og risikerer å ikke få m seg fødsel om d skulle skje i uka..kan bli vanskelig for han å bare reise m en gang i uka da jeg ringer pluss at d tar han tre timer n kjøring
Gratulerer så masse m jentaDu ble før meg..Håper d blir min tur snart..Laget en tråd til deg i sted ogsåOh.. krysser fingre for at du får ha med mannen din