Forlovet/gift?

justair

Gift med forumet
Er dere noen av delene? Hvor lenge hadde dere vært i lag når dere ble forlovet, og hvor lenge etter giftet dere?

Vi har vært i lag i 4 1/2 år og har en sønn på 5 mnd. Men han har ikke fridd enda, spurt en del før jeg ble gravid... men nå vil jeg ikke at han skal spørre for jeg vet ikke om jeg vil lengre...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har snart 5års bryllupsdag:D
Vi var sammen i 8 år før han gikk ned på kne, var forlova i 1.5 år før vi ble gift:)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Men hvorfor vil du ikke lenger? Tenker du vil ikke gifte deg eller hele forholdet?

Hverken gift eller forlovet,vet ikke om vi blir det heller. Vi blir ikke enige om hverken kirke eller selskap,så det spørs hva det blir til. Vært sammen i 7 år nå da.

Er gift. Var forlovet i litt over ett år. Og sammen i to år. Men vært kjempe gode venner i 20 år :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Men hvorfor vil du ikke lenger? Tenker du vil ikke gifte deg eller hele forholdet?

Vet ikke... men er jo mest sansynli pga fødselsdepresjon jeg føler det slik da... for følelsene for han er mye svakere en før. Å så er det jo det om å bosette oss... nå bor vi der han er ifra og jeg trives jo med det... men er så lite/dårlig jobbtilbud og kommunen gjør ingenting for at folk skal kunne bosette seg her.
Må uansett få annen utdanning/kompetanse da den jeg har kan ikke brukes lengre me mindre jeg vil bygge på å bli ingeniør men da må vi flytte og kan ikke flytte tilbake etter endt studie pga slike jobber fins ikke her...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi var sammen halvannet år før vi forlovet oss, giftet oss et halvt år etter det igjen. Det er snart 8 år siden! wow...

• Liker
Reactions: jc
Jeg er nyforlovet :D Og vi har vært sammen i 2 år i august ;)
Håper på å gifte meg om senest høsten 15 :)

• Liker
Reactions: jc
vi forlovet oss på julaften i 2011, og planlegger bryllup i juli 2014 :) har nå vært kjærester i litt over 10 år, men ble kjærester da jeg var 15, så var ikke klar for forlovelse før han fridde :)

vi ble samme i september 2007 og forlovet oss i juli 2009, så vi har vørt forlovet i 4 år snart. men vi skal gifte oss før året er over da. har ikke satt noe dato pga noen papirer jeg må få ordnet først og det kan ta seg litt tid. men så snart jeg har fått dem så sette vi dato og gifter oss :)

Gift i 7 år. Turbulente 7 år men vi henger da ihop enda! ! :p

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vært sammen i snart 6 år, og forlova i snart 3 ( tror jeg ? ) år. Det blir forhåpentligvis bryllup neste år.

Sammen i 5 år, men er ikke gift.

Back
Topp