forlovere

summer82

Forumet er livet
he dere valgt forlover? lurte på om d e flere som lure på å ha mer enn ei som forlover, he liksom to venninne e sitte vipper imellom, pluss e he ei venninne som kjem t bli fornærma fordi e velge ei av dei å ikke ho.. litt dilemma, men e kan ikke velge ho bare fordi ho kjem t bli fornærma heller... noen råd?

Jeg har en gjeng med venninner som er ganske godt sammensveisa. Vi gikk i klasse hele barne-og ongdomskolen, og de fleste gikk også videregående sammen. Det vil si at jeg har 8 barndomsvenninner som jeg kunne tenke meg å ha som forlover[8D]

Jeg skal bare ha en, og valget er tatt men jeg har ikke spurt henne enda. Jeg vet at det kan være at noen av de andre blir skuffa og fornærma, men de kommer over det[;)] Alle vet at man må velge, sånn er det bare.

jeg hadde flere muligheter, har tre bestevenninner, og alle var nominert, søskenbarne mitt ble først eliminert bort pga avstanden, så eliminerte jeg bort ho som har vært der for meg de siste årene, fordi hun ikke liker typen så godt og hun er imot og gifte seg. så da sto jeg igjen med mi barndomsvenninne som jeg fikk opp kontakten med igjen for ca 2år siden, syns de andre tok det kjempefint jeg...

hmm veit der e kun ei av dei som kjem t bli pottesur fordi jeg planlegger ta den venninna som he vært der for me siste åra i tykt og tynt å d er eksen til den typen ho andre venninna mi e sammen med så dei tåle no ikke trynet på hverandre men vettu ka? dei får bare komme over d no for e skal ikke ta hensyn t d når e velge forlover, e må velge den e vil ha ikke den dei vil e skal ha[:D]

ORIGINAL: summer82

hmm veit der e kun ei av dei som kjem t bli pottesur fordi jeg planlegger ta den venninna som he vært der for me siste åra i tykt og tynt å d er eksen til den typen ho andre venninna mi e sammen med så dei tåle no ikke trynet på hverandre men vettu ka? dei får bare komme over d no for e skal ikke ta hensyn t d når e velge forlover, e må velge den e vil ha ikke den dei vil e skal ha[:D]

flott innstilling!

Back
Topp