Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mayen
Gratulerer[:D][:D]
Hva er egentlig forloverens oppgave? Jeg har ikke valg forlover enda, men en av de som er mulig bor 4 timer unna her[&:] (akkurat flyttet til hjembygden sin[:(]) men vi er faddere på ungene til hverandre[:)]
ORIGINAL: lovibem
ORIGINAL: Mayen
Gratulerer[:D][:D]
Hva er egentlig forloverens oppgave? Jeg har ikke valg forlover enda, men en av de som er mulig bor 4 timer unna her[&:] (akkurat flyttet til hjembygden sin[:(]) men vi er faddere på ungene til hverandre[:)]
Jeg var forlover i går- stor stas![:D]Jeg har vært med og hjelpet til med planleggingen, laget invitasjonene og bordkort sammen med bruden. Fant kjole sammen med henne(hun var bare helt nydelig i går![:)])
Jeg stelte i stand et utdrikkingslag, vi var 14 stk totalt(alle var ikke med fra start, men hoppet på etter hvert)
Så scrappet jeg et album til henne fra utdrikkingslaget, det ble hun veldig gla for[:)]
Så bakte jeg en kake til bryllupet.
Hun spanderte frisør timen på meg i går når hun også fikk satt opp håret. De både sminket oss og satte opp håret.
Det er visst vanlig at bruden spanderer det på forloveren som takk for at hun stiller opp...
ORIGINAL: Mamma_i _05_og_08
Så koseli da[:)] kjekt me go tid!