forlover

skravla

Gift med forumet
min søster skal gifte seg, og spurte meg i går om jeg ville være forlover!! [:)] *stolt*

bryllupet skal ikke være føri 2011 da, så vi har god tid![;)]

Gratulerer som forlover, det er stor stas da!![:)] Bryllup er bare SÅ rørende og flott altså, håper en dag å kunne gifte meg jeg også...*drømme,drømme*[:D]

Oi, så morro [:D] 
Gratulerer som forlover![:)]

Gratulerer[:D][:D]

Hva er egentlig forloverens oppgave? Jeg har ikke valg forlover enda, men en av de som er mulig bor 4 timer unna her[&:] (akkurat flyttet til hjembygden sin[:(]) men vi er faddere på ungene til hverandre[:)]

takk jenter[:D] ja det blir kjempemorro!!

ORIGINAL: Mayen

Hva er egentlig forloverens oppgave? Jeg har ikke valg forlover enda, men en av de som er mulig bor 4 timer unna her[&:] (akkurat flyttet til hjembygden sin[:(]) men vi er faddere på ungene til hverandre[:)]

Jeg var forlover i går- stor stas![:D]Jeg har vært med og hjelpet til med planleggingen, laget invitasjonene og bordkort sammen med bruden. Fant kjole sammen med henne(hun var bare helt nydelig i går![:)])
Jeg stelte i stand et utdrikkingslag, vi var 14 stk totalt(alle var ikke med fra start, men hoppet på etter hvert)
Så scrappet jeg et album til henne fra utdrikkingslaget, det ble hun veldig gla for[:)]
Så bakte jeg en kake til bryllupet.
Hun spanderte frisør timen på meg i går når hun også fikk satt opp håret. De både sminket oss og satte opp håret.
Det er visst vanlig at bruden spanderer det på forloveren som takk for at hun stiller opp...

ORIGINAL: lovibem

ORIGINAL: Mayen

Jeg var forlover i går- stor stas![:D]Jeg har vært med og hjelpet til med planleggingen, laget invitasjonene og bordkort sammen med bruden. Fant kjole sammen med henne(hun var bare helt nydelig i går![:)])
Jeg stelte i stand et utdrikkingslag, vi var 14 stk totalt(alle var ikke med fra start, men hoppet på etter hvert)
Så scrappet jeg et album til henne fra utdrikkingslaget, det ble hun veldig gla for[:)]
Så bakte jeg en kake til bryllupet.
Hun spanderte frisør timen på meg i går når hun også fikk satt opp håret. De både sminket oss og satte opp håret.
Det er visst vanlig at bruden spanderer det på forloveren som takk for at hun stiller opp...

her fikk jeg mange gode ideer![:D]
gikk talen bra da? å hadde du en fin dag?

he he, ser at du har svart i en annen tråd[;)]

ORIGINAL: Mamma_i _05_og_08

Så koseli da[:)] kjekt me go tid!

Ja, kjekt for deg med god tid, heldigris!!! Jeg er i samme båt, men søsteren min skal gifte seg 4.juli i USA og kommer kun hjem en tur i påsken... Hun spurte meg sist uke....hjelp! hehe....neida, det går bra, har vært forlover før;)

Back
Topp