Jeg hadde det helt nyyydelig i mitt utdrikningslag. Det startet med at forloveren min kom opp til meg med masse deilig frokost. Hun hadde alt mulig deilig....jordbær med smeltet sjokolade, croissanter, rundstykker og myyye mer.
Deretter dro vi til byen(Oslo) der jeg fikk fotpleie. Det var kjempedeilig og forloveren holdt meg med selskap mens de stelte føttene mine. Etter dette dro vi til Frognerparken. Der ventet en hel gjeng med folk, og så var det piknik! Det var sååå hyggelig! Jeg startet med å presentere alle jentene, og fortalte hvor og når vi var blitt kjent. Deretter koste vi oss i solen i flere timer, og alle pratet med alle fordi de visste litt om hverandre ut fra min presentasjon.
Etter dette fikk jeg noen oppgaver i byen: Fikk 200 kroner med beskjed om å skaffe en mann som var villig til å gjennomgå en "makeover" ved å få nye klær på HM. Kjempemoro!
Etter noen flere oppgaver satte vi snuta hejmover til leiligheten vår. Der koste vi oss, og etterhvert dukket det opp herlig tapas på døra.
Jentene hadde kjøpt små gaver til meg, og hadde pakket dem inn i anonymt papir. Deretter måtte jeg gjette hvem som hadde gitt meg gaven, og hvorfor de hadde valgt akkurat den tingen!
Så kom det store høydepunktet: SINGSTAR!!!!!
Vi sang så det gjallet i huset og holdt på til utpå morgenkvisten. Konkurranseinstinktet ble større og større utover kvelden. (og synginga gikk dårligere og dårligere, hehe) Det var kjempemoro!!
Si fra så kan jeg gi deg flere tips. Har vært forlover også jeg!
Klem, M