Forlover/utdrikningslag

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Er det noen som har noen ide om hva jeg kan finne på for venninnen min som skal gifte seg 10juni..Jeg er forloveren hennes..
Jeg har termin den 8Juli..Så det må jo være noe som jeg oxo kan orke å gjennomføre da..
Hun er av den litt milde typen..Så noe voldsomt sprell er ikke aktuelt..

Takker på forhånd for alle tips som jeg får..

dra på spa/masasje eller noe i den duren:)

Hva med å dra på et spa med pleie og velvære??[:)] Og senere noe godt å drikke og spise....(alkoholfritt på deg!!!!!)

er ikke noe som skal skje rundt der dere bor da?
la henne " delta" hehe det blir morro

Ikke som jeg vet om..Jeg bor i Hokksund og hun i lier..Så egentlig tenkte jeg på å dra inn til oslo..

ORIGINAL: hilmen

er ikke noe som skal skje rundt der dere bor da?
la henne " delta" hehe det blir morro

dra henne med på tusenfryd og sett henne i karuseller,

få henne til å stå å synge i karljohan....

Har tenkt på det..Men hun er livredd for karuseller..
Så da har jeg ikke lyst til å ødlegge dagen for henne..Er jo hennes dag..

dra henne med på tusenfryd og sett henne i karuseller,

Når jeg skulle gifte meg ble jeg tatt med til et plate studio og fikk synge inn 2 sanger, det var kjempe morro.
Alle som var med var kordamer.
Siden reiste vi og bowla, før det ble middag i Oslo. Jeg ble sjenket hele dagen, men det var nødvendig før synginga......[:D][:D][:D]

Grand Hotel i Oslo har egen spa avdeling, hvor dere alle sammen kan bade og kose dere! Dere har det helt for dere selv! Også kan bruden få massasje eller aromaterapi eller noe! ( sjekk på www.grand.no ).
Det finnes også steder hvor du kan male på glass eller keramikk også.. men litt usikker på hvor i oslo det er... Vet om noen som malte på tallerkner og kopper, som bruden fikk i gave til bryllupet! Som et minne fra utdrikningslaget!
Ellers så kan hyttetur være en ide! Hvis du har tilgang på en...

Har du sjekka ut siden www.utdrikningslag.no ? Der er det mange forskjellige ideer og linker til steder!!

Lykke til!

Hihi jordbæret har du erfaring fra utdrikningslag.....tihi

min erfaring fra utdrikningslag er at bruden ikke drikker men.... [:D] og at det ble streik på grand hotel....

prøv å finn på noe iallfall, i mitt utdrikkningslag var det jeg døds kjedelig, har aldri hatt det så kjedelig i mitt liv jeg...

Hva ble gjort i ditt utdrikkningslag da..Siden det var så kjedeligt??

prøv å finn på noe iallfall, i mitt utdrikkningslag var det jeg døds kjedelig, har aldri hatt det så kjedelig i mitt liv jeg...

Jeg hadde det helt nyyydelig i mitt utdrikningslag. Det startet med at forloveren min kom opp til meg med masse deilig frokost. Hun hadde alt mulig deilig....jordbær med smeltet sjokolade, croissanter, rundstykker og myyye mer.

Deretter dro vi til byen(Oslo) der jeg fikk fotpleie. Det var kjempedeilig og forloveren holdt meg med selskap mens de stelte føttene mine. Etter dette dro vi til Frognerparken. Der ventet en hel gjeng med folk, og så var det piknik! Det var sååå hyggelig! Jeg startet med å presentere alle jentene, og fortalte hvor og når vi var blitt kjent. Deretter koste vi oss i solen i flere timer, og alle pratet med alle fordi de visste litt om hverandre ut fra min presentasjon.

Etter dette fikk jeg noen oppgaver i byen: Fikk 200 kroner med beskjed om å skaffe en mann som var villig til å gjennomgå en "makeover" ved å få nye klær på HM. Kjempemoro!

Etter noen flere oppgaver satte vi snuta hejmover til leiligheten vår. Der koste vi oss, og etterhvert dukket det opp herlig tapas på døra.

Jentene hadde kjøpt små gaver til meg, og hadde pakket dem inn i anonymt papir. Deretter måtte jeg gjette hvem som hadde gitt meg gaven, og hvorfor de hadde valgt akkurat den tingen!

Så kom det store høydepunktet: SINGSTAR!!!!!

Vi sang så det gjallet i huset og holdt på til utpå morgenkvisten. Konkurranseinstinktet ble større og større utover kvelden. (og synginga gikk dårligere og dårligere, hehe) Det var kjempemoro!!

Si fra så kan jeg gi deg flere tips. Har vært forlover også jeg!

Klem, M

Da jeg var forlover starta vi dagen med vekking, kledde venninna mi opp i felleskjøp klær og slør (hun er odelsjente), Kjørte rundt hvor hun fikk ulike oppdrag på steder med minner... Skolegården=tyskoppgaver, Bensinstasjonen hun jobba på=vaske biler og tjene penger til bryllup, MacDonalds= Trøtraktor gjennom drivein med bestillingsliste fra alle på utdrikn.laget osv. Dro så for å skyte med laserpistol, så ned til byen på pub (var om sommeren så vi satt ute og kosa oss en stund. Dro så hjem til en av oss, hadde fest og dildoparty [:D] [:D] [:D]

[:D]Jeg fikk en grønn felleskjøpet kjeledress, og skyggelue-og en trillebåre med div. grønnsaker. Så fikk jeg beskjed om å selge for minst hundre kroner..[8|] Dette var i Bogstadveien i Oslo...[:)] Jeg måtte nemlig tjene nok til å kjøpe forretten min på en resturant...
Det ble mye moro utover, blandt annet fisking på Aker Brygge,for alle, mens vi sang sanger som vennene mine hadde laget.(Med sånne venner, hva skal man vel med fiender???)
Avsluttet med en fem retters middag. Hadde det kjempemorsomt! Måtte dra med forloveren min hjem da ,for hun ble så usakelig drita[:D](Jeg er avholds, som den eneste i venneflokken. Tok mange bilder som de andre fikk se når de var edrue igjen....
LYKKE TIL!!!

Jeg tar gjerne imot flere tips fra deg Monicabebe..
Vet ikke helt når jeg skal arangere det heller..Men det blir vel kansje sånn i midten av april begynnelsen av mai vil jeg tro..

ORIGINAL: monicabebe

Jeg hadde det helt nyyydelig i mitt utdrikningslag. Det startet med at forloveren min kom opp til meg med masse deilig frokost. Hun hadde alt mulig deilig....jordbær med smeltet sjokolade, croissanter, rundstykker og myyye mer.

Deretter dro vi til byen(Oslo) der jeg fikk fotpleie. Det var kjempedeilig og forloveren holdt meg med selskap mens de stelte føttene mine. Etter dette dro vi til Frognerparken. Der ventet en hel gjeng med folk, og så var det piknik! Det var sååå hyggelig! Jeg startet med å presentere alle jentene, og fortalte hvor og når vi var blitt kjent. Deretter koste vi oss i solen i flere timer, og alle pratet med alle fordi de visste litt om hverandre ut fra min presentasjon.

Etter dette fikk jeg noen oppgaver i byen: Fikk 200 kroner med beskjed om å skaffe en mann som var villig til å gjennomgå en "makeover" ved å få nye klær på HM. Kjempemoro!

Etter noen flere oppgaver satte vi snuta hejmover til leiligheten vår. Der koste vi oss, og etterhvert dukket det opp herlig tapas på døra.

Jentene hadde kjøpt små gaver til meg, og hadde pakket dem inn i anonymt papir. Deretter måtte jeg gjette hvem som hadde gitt meg gaven, og hvorfor de hadde valgt akkurat den tingen!

Så kom det store høydepunktet: SINGSTAR!!!!!

Vi sang så det gjallet i huset og holdt på til utpå morgenkvisten. Konkurranseinstinktet ble større og større utover kvelden. (og synginga gikk dårligere og dårligere, hehe) Det var kjempemoro!!

Si fra så kan jeg gi deg flere tips. Har vært forlover også jeg!

Klem, M

Jeg ble kidnappa til mitt eget utdrikningslag forrige fredag. Kom til favorittrestauranten min hvor mine nærmeste venninner og storesøstra mi sto med ei rose hver som jeg fikk. Vi spiste middag og koste oss. Deretter fikk jeg en haug med gaver som de hadde pakket inn anonymt så jeg måtte gjette hvem var fra. Etterpå dro vi hjem til foreldrene til forloveren min hvor vi fikk en nydelig alkoholfri drink. Etterpå koste vi oss med is, godteri godt drikke og et kjempemorsomt spill (Kokkelimonke) Kom ikke hjem før klokka var over 2. Hadde en kjempekoselig kveld sammen med venninnene mine som jeg kommer til å huske resten av livet. Måtte ha en rolig kveld ettersom jeg er gravid og har vært i litt dårlig form, men det var akkurat sånn jeg alltid har forestilt meg det.

Back
Topp