forlover tale

mine 2 sommergull

Glad i forumet
HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!!

ska holde tale i bryllupe til bestevenninna mi...aldri holdt tale....ka sir man? ka ska være med i talen?

tar i mot alle tips....

Hvor lenge har dere vært venner? Vært i flere bryllup der forloveren (de har vært venner fra de er små) tar opp en del morsomme historier fra ungdomstiden osv.. Det er alltid moro for bruden å høre[:D] Og de andre..

fortelle artige historier fra da dere møttes feks, vennskapet deres, lage en bilde(film) av ting dere har delt og av de 2 som gifter seg til slutt :)

jeg var forlover i fjor og holdt tale. gruet meg veldig men gikk over all forventninger! [:)] Det er lurt å se på bruden, kanskje av og til se ut på gjestene, men hvis det er vanskelig å vite hvor du skal se, så se på bruden. Ta et par eksempler av artige opplevelser dere har i lag (ikke lurt å nevne ekser [;)] ). fortell hvordan dere møttes, ja fortell om deres tid i lag. hvis du ikke vil holde tale, så kan du jo lage en powerpoint med bilder og tekst. [:)]

Har ikke vært forlover, men holdt i begge søstrene mine sine bryllup! Pratet kort om hva det har betydd å ha dem der i oppveksten, og hvordan vi har påvirket hverandre. Dratt frem en liten humoristisk snutt om dem, men ikke noe som de ikke ville at folk skulle vite.. Ikke moro å bli hengt ut på den dagen [;)] og de eneste mennene jeg nevnte var ektemennene! Tror nok det er veldig greit [:)]

her va d mye  brae tips:) har kjent ho ei go stund å vi har opplevd masse sammen....så ska se om æ får rota i hop nåkka...hihi...kjenne sommerfuglan i magen å bare å tenke på å holde talen...

Back
Topp