Forlover og gravid i 5 måned. KJOLE?

Toon og Amalie

Flørter med forumet
Jeg har en liten case! 14 feruar skal jeg være forlover i bryllupet til min gode veninne... da er jeg 5 mnd på vei, å har ike peiling på hvilken kjoe jeg skal ha på meg! har hørt at man må ha en fotsi kjole når man er forlover...noen som vet noe om det? vet evt hvor jeg kan kjøpe PEEEN-gravidkjoler eller om kanskje noen har å selge meg?

Jeg var 7 mnd på vei da jeg var i et bryllup til noen venner for 3 år siden. Var ikke forlover og hadde ikke helt fotsid kjole heller, men det jeg ville fram til var at jeg fant meg en vanlig kjole på h&m bare at jeg måtte kjøpe den i større størrelse.
Så det går an å finne kjole på vanlig butikk om man ikke finner på gravidbutikk. Legger ved et bilde en liten stund men fjerner det etterpå. Bare for å vise hvordan type kjole, ble så vanskjelig å forklare...

sendte bilde på pm heller..

eg var forlover i mai i år og man må ikke ha fotsid kjole. jeg hadde det men det var forde jeg fant en jeg likte.. så lenge kjolen går litt under knærne og se pen ut er ikke det noe problem..[:D]

jeg har vært forlover og hadde ikke fotsi kjole, men om du føler du er nødt til dette så ville jeg snakket med bruden om det og få avklart det med en gang :) det finnes jo flere "vanlige" finkjoler som er ganske vide og løse under bhen som du kan bruke både når du er gravid eller ikke er gravid :)[:)]

Jeg synes ikke man må ha fotsid kjole, men dette må du høre med bruden om hva hun tenker om. Du kan jo finne en pen kjole med sånt liv som slutter under brystet og så går rett ned? Den kan jo da være fin å bruke igjen når du ikke er gravid også.

Hvis du har/ kan låne en bunad som kan passe, så kan jo dette være et alternativ?

Ellers ville jeg prøvd å låne/ kjøpe en kjole du liker som er et par str større enn du vanligvis bruker.

Forloveren i mitt bryllup hadde heller ikke lang kjole. Tror ikke det er noe krav om det mer.

Vet agape  har ett par kjoler (både lange og litt kortere) som går inn rett under puppene og så ut, så selvom de ikke er for gravide er det god plass til litt mage under dem. I tillegg kan du jo bruke den senere da. De er vel litt dyrere enn kjolene man finner i kjedebutikkene da, så det kommer jo an på hvor mye du har tenkt å bruke.

Snakk med bruden om hva hun ønsker, synes og foretrekker[;)]

Men som de sier over er ikke sikkert du har så stor mage at du ikke kan bruke vanlig kjole, det vil bare tiden vise[:)]

Back
Topp