forlover i uke 32

nancy drew

Forumet er livet
Jeg skal være forlover til en venninne på byfogden når jeg er 32 uker på vei... Noen som har noen gode tips til hva jeg kan ha på meg som ikke lopper lommeboken min... (sett noe på salg eller noe?)... går ut i fra at jeg ikke kommer inn i noen av mine gamle kjoler på det tidspunkte[8D]...

kom med mange forslag da...

ps jeg er av de større størrelsene altså

Tja, nå vet jo ikke jeg helt hva du mener med av de større størrelsene, men om du bruker å passe klær fra noen av kjedebutikkene kan du jo se om de har noe der? Jeg kjøpte julekjole på Vero Moda i år, for det er jo mye klær nå i litt sånn tunikamodell, som sitter etter bare til under puppen og med vidde nedenfor. Betalte bare 500 kroner for kjolen, og jeg syntes den var kjempefin.

Den var sort og typisk "julekjole", så jeg mener ikke du skal kjøpe samme kjolen, dessuten er jo Vero Moda ganske små i størrelsene, men det kan være du finner ok kjoler i andre "vanlige" butikker? Jeg synes det har vært mye fint selskapstøy i år, og nå kan det jo hende noe av det er på salg også.[:D]

Det spørs jo hva du mener med at du er av de større str å da... er det egne butikker som har store størrelser er det mye fint på Kapp ahl, og Anna Johansen, eller joahannesen AS, noah noah, og ellers er jo alt en smaksak. Som de andre sier er det masse masse fint i de ordinære butikkene, og trenger du evt andre str er det mye lekkert om du googler deg fram å.....[:)]

Klesmerket SISTERS har veldig mange fine kjoler som passer bra når man er gravid..,og ikke er de dyre heller[:D]
Du finner det merket på b-young og Lene V ihvertfall[:)]

jeg har og den utfordringen, skal være forlover tre dager før terminen jeg[8D]Lurer på hvordan jeg skal få det til å gå.....
Håper du får noen lure tips altså[:)]
*sniker meg ut igjen*

hm ja... må vel gå og se i butikker litt, men synes det er så demotiverende når jeg liksom ikke har noe midje lenger... var liksom det jeg likte på meg selv... stor rumpe, store pupper og midje i mellom... derfor foretrekker jeg klær som fremhever den... nå må jeg liksom tenke annerledes... får se det litt an hva bruden skal ha og siden hun ikke hadde tenkt seg brudekjole i grunnen... takk for tips... skal holde dere oppdatert om jeg finner noe lurt[:D]

ORIGINAL: go* mamma*n

jeg har og den utfordringen, skal være forlover tre dager før terminen jeg[8D]Lurer på hvordan jeg skal få det til å gå.....
*sniker meg ut igjen*

Da ville jeg ikke bekymret meg så mye for klærne egentlig, mer for hvorvidt jeg ver "ledig" eller ikke på bryllupsdagen.[;)]

ORIGINAL: Glad70

*sniker meg ut igjen*

Da ville jeg ikke bekymret meg så mye for klærne egentlig, mer for hvorvidt jeg ver "ledig" eller ikke på bryllupsdagen.[;)]

sign[:D][:D]

[

*sniker meg ut igjen*

Bekymrer meg veldig for det også jeg[8D] Kan bli noen spennende dager i mai ja! bare jeg ikke føder dagen det er bryllup[:o]

Back
Topp