Forlovelsesringer etter brudd

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Jeg har ikke bare en, men to forlovelsesringer fra samboer og bf som jeg gikk i fra sist uke. Hva er riktig å gjøre med ringene? Beholde de, gi de tilbake, gi de til datteren vår på 5 mnd? Han har ikke sagt noe enda, men regner med det kommer opp et tema om det. Han har vell ikke gitt opp håpet at vi kommer tilbake enda.

Ville gitt de til han, så fikk han velge.

Jeg beholdt min, den ble lagt i smykkeskrinet mitt.
Vi ble sammen igjen da så jeg er glad jeg beholdt den.

Jeg beholdt min, han sa jeg skulle ha den fordi den var jo en var til meg

Jeg solgte min :-P

Tror min ligger hos min mor :p -aner ikke egentlig.. Han her heller aldri spurt etter den.. Men vi kjøpte sammen da..

Har faktisk min etter jeg var forlovet med bf til min første datter :p hun blir nå 10år.. ikke spør meg hvorfor :p hadde en plan om å smelte de om å lage et smykke til hun,men ble glemt :)

Aldri hatt forlovelsesring, men jeg kastet faktisk et smykke jeg fikk en gang :o kunne sikkert ha solgt det istedet, men jeg var vel i såpass hatmodus for det han hadde gjort mot meg at det ble kastet:p

Under litt mer normale omstendigheter tror jeg nok jeg ville gitt den tilbake.

Jeg ville blitt enig med den andre om å smelte de om og lage smykke til barnet :)

jeg kastet min i akerselva. ikke veldig modent. men utrolig tilfredstillende! exen å jeg hadde et fælt brudd & han nevnte aldri ringen med et ord.. angrer litt på at jeg ikke solgte den..

Jeg har beholdt min.. men aner ikke hva jeg skal gjøre med den? Å bruke den til et annet smykke er god idee, men synes prisene for å få dette gjort var veldig høye. Men siden dere har barn sammen, så var det en fin ting:-)

Ville beholdt ringen, og gitt de til dattera di når hun blir gammel nok til å forstå betydningen av de. Er jo et fint minne for henne å ha, et bevis på at foreldrene en gang elsket hverandre, selv om det ikke varte livet ut og ikke er noe hun vil huske da hun er så liten nå ved bruddet :) Men såklart klarert det med eks, slik at han ikke tror og håper at du beholder dem i tilfelle det skal bli dere igjen...

Giftering hadde jeg spart. To forlovelsesringer hadde jeg bare kvitta meg med;)

Jeg solgte min.
Hadde vi hatt barn sammen hadde det vært noe annet, da hadde jeg smeltet den om til et smykke til barnet.

Jeg fikk ringen som mamma hadde fra hun og pappa var forlovet. De gjorde det slutt da jeg var baby. Jeg hadde denne tingen i mange år, brukte den av og til, men til slutt forbandt jeg ringen med så mye negativt og det at pappa selv i voksen alder på besøk hos meg og mitt barn ikke klarte å snakke til mamma, så jeg solgte den til gulladam eller noe sånt.

Back
Topp