Forlovelsesring OG giftering, eller samme ring?

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Ja hva har du?? Eller hva ønsker du?

Vi valgte ut ringer sammen etter jeg fridde på skuddårsdagen.. For meg er det naturlig at forlovelsesringene brukes som gifteringer, så vi kjøpte ringer til det. Men flere har spurt om jeg har fått Forlovelsesring.. Trodde egentlig dette var veldig amerikansk og er ikke noe jeg ønsker meg ;) da vil jeg heller ha f.eks alliansering i morgengave eller noe sånt.:

Vi har begge en lik ring. Ingen av oss bruker særlig smykker ellers, så enkle sølvringer som vi satte på den dagen vi giftet oss er nok :-)

Jeg har en ring som jeg fikk når han fridde også kjøpte vi oss forlovelsenringer sammen etter det. Planen var egentlig å bruke de når vi skal gifte oss, meeen tror det blir nye gifteringer. Fant noen vi likte kjempegodt :)

Vi kjøpte enkle gullringer når vi forlovet oss og skulle egentlig kjøpe nye når vi giftet oss, men så langt kom vi aldri:p Så nå er planen min å kjøpe nye når vi har vært gift i 10 år (bare 7,5 år igjen):D Men da har vi hatt de så lenge, så da gidder jeg sikkert ikke. Hehe

Så klart det er en forlovelsesring og en giftering :P Men ettersom du fridde må du nesten kjøpe den selv :P

En frierring er soleklart, men ikke for alle :) Man gjør det man synes er best selv!

Egenlig engelsk tradisjon . Vi går for både forlovelse ring og gifte ring :) ønsker ring med stein i. Men kan ikke gå med det til daglig så da ble det to ringer:) ennå ikke kommet så langt i prossesen:)

Jeg fikk en 3 stens diamant ring når gubben fridde, kjøpte like helt enkle ringer i tungsten/wolfram som ikke kan bli ripete og er kjempe fornøyd.

Jeg fikk forlovelsesring med diamant, og når vi giftet oss kjøpte vi like gullringer. Jeg bruker begge nå. :)

Har forlovelsesring og skal ha giftering. Har aldri hørt om noe annet...

Hmm...vært gift før og hadde bare en ring...men nå ville jeg nok hatt en for forlovelse og en giftering

Så klart det er en forlovelsesring og en giftering :p Men ettersom du fridde må du nesten kjøpe den selv :p

En frierring er soleklart, men ikke for alle :) Man gjør det man synes er best selv!

haha! ja nå skal jeg gå ut å kjøpe meg ring selv :P fikk meg forlovelsesring/giftering med litt bling på, så da har jeg ihvertfall ikke behov for noe mer... :P

Jeg vil ha en forlovelsesring (den han frir med) og en giftering som matcher mannen sin giftering:)

Vi har brukt forlovelsesringene som gifteringer :)

haha! ja nå skal jeg gå ut å kjøpe meg ring selv :p fikk meg forlovelsesring/giftering med litt bling på, så da har jeg ihvertfall ikke behov for noe mer... :p

Vi liker bling :D

Jeg vil ha en forlovelsesring (den han frir med) og en giftering som matcher mannen sin giftering:)

Haha jeg vil bare ha en stor diamantring som frierring, så dropper vi giftemålet :P

Dere som forventer at mannen frir med "frierring", blir dere virkelig skuffet hvis mannen hadde fridd med vanlige forlovelsesringer? Alle jeg kjenner har forlovelsesringer nemlig :P Her hadde mannen aldri tenkt i de baner, han vet sikkert ikke hva en frierring ER engang :P

Back
Topp