Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: pustle
Hva har dere gjort med de da det ble slutt?
Jeg har alliansering som forlovelsesring, så vurderer litt om jeg skal smelte om til et smykke, eller lage om til to smykker til hvert av barna..
ORIGINAL: pustle
ORIGINAL: murmelmy
Var forlovet med pappaen til di to eldste,har tatt vare på både hannes og min ring.så dem skal dem få når dem blir eldre,om dem vil det da:)
Det var jo en fin tanke![:)]
Hørte med eksen, og han syns det var greit, så da hermer vi etter dere[;)][:D]
ORIGINAL: *Mamma87
Jeg fikk forlovelsesringene til mamma og pappa og et gullkjede i konfirmasjonsgave av pappa husker jeg.. Skulle smelte de om til et smykke.. Men har enda ikke kommet meg ivei å gjort det enda,så må få gjort det endag[:)]
ORIGINAL: DivaAnnie
Jeg har den liggende en sted. Tenkte å ta med den + et diamantkjede jeg fikk av bf en gang i tia og selge det/bytte det hos gullsmed. Jeg skal faen meg ha de penga, så mye penger som han skylder meg! Mohaha [8D][:D][:D]
Og apropo ring på fingeren....I dag, over ett år etter at vi flytta fra hverandre så kjenner jeg av og til at jeg mangler noe på den fingeren. Jeg tar meg i å kjenne etter om den er der, og det er rart at den ikke er der....flere som har det sånn? Hva kan det bety? Det er da uhorvelig lang tid å kjenne "at noe mangler" syns jeg...
ORIGINAL: DivaAnnie
Og apropo ring på fingeren....I dag, over ett år etter at vi flytta fra hverandre så kjenner jeg av og til at jeg mangler noe på den fingeren. Jeg tar meg i å kjenne etter om den er der, og det er rart at den ikke er der....flere som har det sånn? Hva kan det bety? Det er da uhorvelig lang tid å kjenne "at noe mangler" syns jeg...
ORIGINAL: BabyFactory
Jeg ga den tilbake.