Forlovelsesring/giftering

pustle

Gift med forumet
Hva har dere gjort med de da det ble slutt?
Jeg har alliansering som forlovelsesring, så vurderer litt om jeg skal smelte om til et smykke, eller lage om til to smykker til hvert av barna..

Var forlovet med pappaen til di to eldste,har tatt vare på både hannes og min ring.så dem skal dem få når dem blir eldre,om dem vil det da:)

ORIGINAL: murmelmy

Var forlovet med pappaen til di to eldste,har tatt vare på både hannes og min ring.så dem skal dem få når dem blir eldre,om dem vil det da:)

Det var jo en fin tanke![:)]
Hørte med eksen, og han syns det var greit, så da hermer vi etter dere[;)][:D]

ORIGINAL: pustle

Jeg har alliansering som forlovelsesring, så vurderer litt om jeg skal smelte om til et smykke, eller lage om til to smykker til hvert av barna..

Synes det var en super ide. Det kommer helt sikkert til å bety mye for barna når de blir større!!! [:)]

ORIGINAL: murmelmy

Det var jo en fin tanke![:)]
Hørte med eksen, og han syns det var greit, så da hermer vi etter dere[;)][:D]

Bare koselig:)

har lagt den i et skrin med de andre smykkene jeg har fått derifra.. veit ikke om jeg gir det til min datter når hun blir voksen

Har en liten forlovelsesring som ikke passer på fingrene mine lenger, og en solid gullring som giftering.
Vurderer å få tak i PtG sin også, og få dem smeltet om/byttet inn i smykke(r) til G.
Men jeg tenkte jeg skulle vente littegrann, kanskje til og med til vi ser hva slags smak han har. [:)]

Hadde det ikke vært for at vi blir skilt hadde jeg gitt ringen(e) til ham slik at han kunne velge å bruke dem som gifteringer selv - men jeg føler ikke at de er så lykkebringende på den fronten... [8D]

ORIGINAL: *Mamma87

Jeg fikk forlovelsesringene til mamma og pappa og et gullkjede i konfirmasjonsgave av pappa husker jeg.. Skulle smelte de om til et smykke.. Men har enda ikke kommet meg ivei å gjort det enda,så må få gjort det endag[:)]

Kan du ikke ha ringene i kjedet?
Jeg har gifteringen til mormor og skoleringen til morfar i et kjede!

ORIGINAL: DivaAnnie

Jeg har den liggende en sted. Tenkte å ta med den + et diamantkjede jeg fikk av bf en gang i tia og selge det/bytte det hos gullsmed. Jeg skal faen meg ha de penga, så mye penger som han skylder meg! Mohaha [8D][:D][:D]

Og apropo ring på fingeren....I dag, over ett år etter at vi flytta fra hverandre så kjenner jeg av og til at jeg mangler noe på den fingeren. Jeg tar meg i å kjenne etter om den er der, og det er rart at den ikke er der....flere som har det sånn? Hva kan det bety? Det er da uhorvelig lang tid å kjenne "at noe mangler" syns jeg...

har det også slik så du er ikke alene[:)] vet ikke hvorfor det er sånn egentlig, men den var jo på i noen år da... satser på at det går over etter hvert

Vet ikke hva eksmannen har gjort med sin, sikkert rota den bort. Jeg har gjemt unna min, og har tenkt på å få gjort den om til noe, eller helst bare solgt den, men vet ikke om/hvor man gjør sånt, og redd de skal tro det er tyvgods eller no hvis jeg spør på gullsmeden :p

Ang. forslaget nedenfor så fikk jeg mamma og pappa sine forlovelsesringer til konformasjonen, og det er noe av det kjæreste jeg har. Hadde sønnen min vært jente, hadde jeg nok foreslått det samme for bf, men jeg tror liksom ikke han kommer til å ha den samme gleden av det.

ORIGINAL: DivaAnnie

Og apropo ring på fingeren....I dag, over ett år etter at vi flytta fra hverandre så kjenner jeg av og til at jeg mangler noe på den fingeren. Jeg tar meg i å kjenne etter om den er der, og det er rart at den ikke er der....flere som har det sånn? Hva kan det bety? Det er da uhorvelig lang tid å kjenne "at noe mangler" syns jeg...

Kjøp deg en ny ring å gå med, og ikke tenk mer over det! Jeg forbyr deg ihvertfall å tolke det på noen dypere måte, altså :) (Den dritten... javascript:void(AddText('[:@]'))javascript:void(AddText('[:@]')))

Hvis jeg kommer så langt så hadde jeg tenkt å smelte de om... Men... Ting tar tid

Jeg fikk ring med flere diamanter i av bf da jeg fødte sønnen vår..den går jeg med enda[:-] syns den er så fin[8D] er jo ikke akkurat noe forlovelsesring for det var vi aldri...er det dumt av meg å gå med denne ringen? hmmm den er jo dødsfin og minner meg om den ene fine tingen han gjorde når sønnen ble født..vet ikke jeg..mistet den en gang og trodde jeg virkelig hadde mistet den, bf trodde ikke på meg og trodde jeg hadde kastet den, så han ga 35 årsdags ringen han fikk av meg, la han igjen...hmmm, begge ringene er diamanter i, har lyst å smelte de om til noe, smykke eller ring til konfen til lillegull ev...noen som vet hva slik koster??

Har min ring liggende sammen med alle andre ringene mine.. Bf har også sin enda faktisk (han er ikke typen til å ta vare på ting, så er veldig overrasket  over det) 

Kjempe fin Tanke ! [:)]

Da jeg ble døpt fikk jeg et gullsmykke av mamma og pappa=) Dette hadde jeg spist på hehe slik at det var ganske ødelagt,tok det og forlovelses ringen min med til Tyrkia sist sommer. De skulle fikse smykket mitt og smelte ringen om til et gullsmykke til småen som hun skulle få til dåpen=) Men det misforstod så de smeltet både smykket mitt og ringen sammen,slik at smykket Småen fikk til dåpen inneholder ringen og smykket mitt=) Er veldig glade for at det gjordet det,fordi da betyr bare smykket mer=)

fikk gifteringene til mamma og pappa i konfirmasjonen, pappa sin ring var smeltet om til ett annheng og mammas ring bruker jeg til daglig - godt å ha ett minne om hvor jeg "kommer" fra[:D]

Back
Topp