Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er det to år sidan mannen min fridde til meg gjennom adventskalenderen, haha. I dag i kalenderen, for å markere dagen, fekk eg beskjed om at vi neste helg skal på hotellet det vi først møttes. Såå koselig!
![]()
Det er minuset med å ha det på ein allerede etablert festdag ja. Vi gjorde ikkje noko oppstyr rundt det i fjor, og eg trudde ikkje der blei noko anna enn "gratulerer med dagen!" no, særlig sidan vi jo gifta oss i sommar, då tar liksom bryllupsdagen litt over.Så romantisk han er da!![]()
Gratulerer!
Min mann fridde på julaften for 4 år siden.Men det feires ikke annet enn med vanlig julaften da.
![]()
Klart det er koseligDet er minuset med å ha det på ein allerede etablert festdag ja. Vi gjorde ikkje noko oppstyr rundt det i fjor, og eg trudde ikkje der blei noko anna enn "gratulerer med dagen!" no, særlig sidan vi jo gifta oss i sommar, då tar liksom bryllupsdagen litt over.
Ekstra kjekt når det var heilt uventa!
Haha, ja det er sant. Eg kunne lett gløymd dagen i går, min kjære er mykje flinkare enn eg til sånt...Klart det er koselig
Var veldig stas det året han fridde da, å finne en forlovelsesring på juletreet.![]()
Vi gifta oss på bursdagen min året etter, så den datoen er heller ikke kun dedikert et formål. Men han glemmer iallfall aldri bryllupsdagen.![]()
Kjekt med en så romantisk mann da!Haha, ja det er sant. Eg kunne lett gløymd dagen i går, min kjære er mykje flinkare enn eg til sånt...