Forlovelsesdag

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
I dag er det to år sidan mannen min fridde til meg gjennom adventskalenderen, haha. I dag i kalenderen, for å markere dagen, fekk eg beskjed om at vi neste helg skal på hotellet det vi først møttes. Såå koselig!
0de9fe2e7432e10bd3ce583e828aa9cb

Takk for det, jenter. Blir koselig med mat og kino og ei natt på hotell!

Stort tillykke,Ranveig! Kos dere på tur!:)

Så romantisk han er da! :)

Gratulerer!

Min mann fridde på julaften for 4 år siden. :rolleyes: Men det feires ikke annet enn med vanlig julaften da. :p

Så koslig og romantisk :) hvordan fridde han gjennom adventskalderen? :D

Så romantisk han er da! :)

Gratulerer!

Min mann fridde på julaften for 4 år siden. :rolleyes: Men det feires ikke annet enn med vanlig julaften da. :p
Det er minuset med å ha det på ein allerede etablert festdag ja. Vi gjorde ikkje noko oppstyr rundt det i fjor, og eg trudde ikkje der blei noko anna enn "gratulerer med dagen!" no, særlig sidan vi jo gifta oss i sommar, då tar liksom bryllupsdagen litt over.

Ekstra kjekt når det var heilt uventa!

Så koselig, gratulerer:joyful:

Det er minuset med å ha det på ein allerede etablert festdag ja. Vi gjorde ikkje noko oppstyr rundt det i fjor, og eg trudde ikkje der blei noko anna enn "gratulerer med dagen!" no, særlig sidan vi jo gifta oss i sommar, då tar liksom bryllupsdagen litt over.

Ekstra kjekt når det var heilt uventa!
Klart det er koselig :D

Var veldig stas det året han fridde da, å finne en forlovelsesring på juletreet. :rolleyes:

Vi gifta oss på bursdagen min året etter, så den datoen er heller ikke kun dedikert et formål. Men han glemmer iallfall aldri bryllupsdagen. :P

Klart det er koselig :D

Var veldig stas det året han fridde da, å finne en forlovelsesring på juletreet. :rolleyes:

Vi gifta oss på bursdagen min året etter, så den datoen er heller ikke kun dedikert et formål. Men han glemmer iallfall aldri bryllupsdagen. :P
Haha, ja det er sant. Eg kunne lett gløymd dagen i går, min kjære er mykje flinkare enn eg til sånt...

Back
Topp