forlovelses ringer

MalinOGMille

Gift med forumet
Ja har/skal begge ha forlovelses ring eller bare du? [:)]
og trenger de se like ut?

Her er det berre eg som har! Vi tenkte at det ikkje var vits i å kjøpe en ekstra ring til han for et halvt år... no blei det jo riktignok ETT og et halvt år frå forlovelse til bryllup pga snuppa, men har fortsatt ikkje kjøpt nokke ring til han!

Må vel snart ut på giftering-jakt og! :D

Vi har samme ring som forlovelse og giftering!
Vi har i utgangspunktet like ringer, men jeg har 3 stener på min

Jeg plukket ut ringene selv jeg[;)]
Ville ha noe helt enkelt som vi kunne bruke begge to, så derfor ble det helt enkle gullringer[:)]
Akkurat som gifteringer, derfor kjøpte vi ikke nye ringer til bryllupet. Synes det er litt "bortkasta" penger og både ha forlovelsesringer og gifteringer[8D]

Like forlovelsesringer her i gården [:)]

Har forlovelsesringer som er nesten like, men min har en diamant.
Ringene trenger ikke være like, men jeg synes de bør ha likehetstrekk slik at de passer sammen. [:)]

Vi har like, men jeg har 6 diamanter da og han har helt orginal

Jag har världens nydligaste diamantring som fölovelsering å så blir det enkla men ganska så lika gifteringar [:)]

trenger ikke ha heller...vi hadde ikke kjøpte giftering heller og giftet oss like etter

ORIGINAL: piip

Har forlovelsesringer som er nesten like, men min har en diamant.
Ringene trenger ikke være like, men jeg synes de bør ha likehetstrekk slik at de passer sammen. [:)]

Signerer, bortsett fra at vi ikke er forlovet da[8D]

Ble litt usikker på hva jeg skulle stemme. Vi har de samme ringene, men han har bredere enn meg...
vI HAR BRUKT FORLOVELSESRINGENE SOM GIFTERINGER, MEN HAR EN PLAN OM Å SMELTE DE SAMMEN (oi store bokstaver) å lage nye gifteringer. Har gravering fra forlovelsen..ikke da vi giftet oss...

Nå er ikke vi forlova, men ser for meg at om vi noen gang skal være det så kommer vi til å ha like, evt. at min har diamanter på. *drømme seg bort* [:D]

Bare jeg som har forlovelsesring. Gifteringer har vi begge og de er like [:D]m bortsett fra at min har diamant, det har ikke mannen min sin.

Min forlovelsesring er i hvitt gull med en diamant, denne fikk jeg når mannen gikk ned på kne og fridde. Vi giftet oss ca et år senere, og da tok jeg forlovelsesringen over på den venstre ringfingeren, og så tok vi på vanlige glatte ringer i gult gull som gifteringer. Disse er like, bortsett fra at hans er litt større da, høhø

Vi pussa opp forlovelses ringene når vi gifta oss. Enkle fine ringer, derfor ikke ønske om noen ny . Men jeg bruker ikke ringen, bare han som går med ring.

Mannen hadde kjøpt ringer til begge som han hadde når han fridde. Jeg fikk en veldig fin ring i hvitt gull med 5 diamanter på (ikke sånn kjempestore, men helt passe). Til seg selv hadde han kjøpt en enkel ring i hvitt gull.
Har forlovelsesringen på venstre hånd nå.

Han har enkel giftering i gull, mens jeg har gullring med 9 diamanter i forskjellig størrelse på. (Fra Mestergull, de har noe som heter Lykkeringer du designer selv. Stjernedryss heter det som jeg har på min)

Vi har like ringer.

ahaa!! mye forskjellig ser jeg

Våre er i utgangspunktet like, men jeg har en bitteliten sten i min... ser ut som et rusk! Haha... her om dagen måtte jeg lete etter den faktisk - trodde den var falt ut [:D] Menmen... den dagen vi gifter oss pusser vi de nok bare opp, og kanskje jeg er heldig og kan få et par "rusk" til på min [;)]

Back
Topp