Forlovelser og giftermål :)

*Caroline

Elsker forumet
Det er så mange som forlover seg om dagen, så jeg er litt nysgjerrig på hvor mange dere faktisk er nå jeg :)

..og gratulasjoner til dere alle!!

vi forlova oss på julaften [;)]

Vi gifta oss 6 uker og 1 dag før Emil ble født [:)]  Knerten ble unnfanga den dagen vi forlova oss [8D]

Mannen fridde til meg (og jeg sa seff JA![;)]) på julaften 2003. Vi giftet oss sommeren 2005.

Og så kom barna 07 og 09. [:D] Og så har vi Volvo, men mangler stakittgjerde og labrador.... [8D][:D]

forlova oss natt til 2000 vi. Vi hadde planer om å gifte oss i mai, men da jeg var bittt gravid, utsatte vi det.. Trengte pengene til babystæsj

Forlovet og giftet oss før de 2 guttene mine ble født. Førstemann ble født i samboerskap (tidligere forhold)

Vi forlova oss 1. november [:D]

Vi har vært gift siden juni 2000.

Begge to er enige om at me skal gifte oss, men ingen har fridd eller noko enda så, hehe, eg ventar i spenning..![8D][:D]

Ble forlovet på julaften dette året![;)]

ORIGINAL: Lillepusen

Mannen fridde til meg (og jeg sa seff JA![;)]) på julaften 2003. Vi giftet oss sommeren 2005.

Og så kom barna 07 og 09. [:D] Og så har vi Volvo, men mangler stakittgjerde og labrador.... [8D][:D]

Nesten som oss! Forlovet oss i januar 2004. Giftet oss også sommeren 2005. Barna kom i 07 og 09. Men har carawelle (ikke volvo), to hunder og stakittgjerde![8D][:D] 

Forlovet oss 22.juni 2008, gifter oss 19.juni 2010 [:D]

vi gifta oss den 12 juni i år under svangerskapet..frøkna var ikke så stor inni magen da gitt..

21 januar har vi vært forlova 5 år, så ikke no nytt her i gården[8D]
Skulle gifte oss i august 06, men plutselig kom eldstemann i september 06, så har ikke kommet videre enda[:D]

Tok "annet" jeg, gifta meg i februar for snart 2 år siden [:)]

Så jeg har faktisk gjort ting i "riktig"rekkefølge om jeg hadde levd for 100 år sida [;)]

Back
Topp