forlovelse

2008/2013/2014

Glad i forumet
er det "kjipt" med forlovelsesringer i sølv?

Det er jo alt etter smak og behag. Kjenner flere som har valgt å ha forlovelseringer i hvitt gull eller sølv, og jeg synes i alle fall det er veldig fint. Er jo ikke alle som liker gult gull så godt...
Som sagt, smak og behag. Det er dere som skal gå med det og være fornøyde med det, ikke alle andre! :)

Nei da er da ikkje! Da er du/de som skal være fornøyd :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

jeg må ærlig innrømme at jeg hadde foretrukket hvitt gull framfor sølv når det er snakk om forlovelsesringer.. ;) gult gull er jo det tradisjonelle, og kanskje litt gammeldagse.. Men det er blitt veldig vanlig med hvitt gull nå til dags :) ihvertfall som jeg har fått med meg :)

Vi hadde forlovelsesringer i sølv (han hadde en helt enkel ring, og jeg med en stein i), også har vi helt enkle gifteringer i roségull (en blanding av rødt og gult gull)
Bruker forlovelsesringen på venstrehanda nå, og er like glad i den som i gifteringen.. Det er hva ringene symboliserer og hva den betyr for DEG som er viktigst.♡

Vi har ringer i sølv:) liker sølv/ hvittgul bedre:)

Jeg syns sølv eller hvitt gull er det peneste :P
Selv vil jeg ha hvitt gull både som forlovelses ring og giftering :D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Ville gått for platina, det holder seg mye penere enn både sølv og hvitt gull. Med mindre det er økonomiske grunner til å velge sølv, da.

Smak og behag! :) Bruk det DERE liker best! :D

Det kommer helt an på hvordan smak/stil dere har :) Jeg ble fridd til med en sølvring, men samtidig så ser vi på gullringer til forlovelses/gifteringer. Personlig er jeg mer en sølv eller hvitt gull person, men det kommer nok av at jeg så og si aldri har hatt noen form for gullsmykke :)

Back
Topp