forlovelse på gang???

hamarjente

Forelsket i forumet
jeg og sambo har prata en stund på at viskal forlove oss,men har ikke orka å stress så mye med det...men i går når jeg var ute å shoppa julegaver så fant jeg noen dritfine ringer som faktisk var billige også...jeg sa at jeg hadde funnet julegave til oss fra oss og fortalte hva det var...og da sa han at han sku bli med å se på de og hvis han likte dem så sku vi kjøpe dem...kanskje det blir forlovelse på oss til jul???hihi...:)

oioioi, så spennende! Det hadde vært en fantastisk julegave!

Oi, så spennede! [:D]

Vi kjøpte ringer når det var kampanje på PAN-ringer! 3000,-, og da fikk jeg en liten diamant i min ring!

hei.håper det blir orlovelse på deg.så koselig.du la ut en tråd for en stund siden om noen som bodde i hamarområdet.jeg bor nå i ottestad men har bodd på hamar.bor du i byen eller?

hei.håper det blir orlovelse på deg.så koselig.du la ut en tråd for en stund siden om noen som bodde i hamarområdet.jeg bor nå i ottestad men har bodd på hamar.bor du i byen eller?

jeg bodde i byn...men da marcus kom kjøpte vi hus i nydal...hva heter du da??kanskje jeg vet hvem du er?

Gratulerer så mye med den kommende forlovelsen da!

Det høres ut som en herlig julegave!

Klem, M

så koselig da.
håper det blir ring kjøp og forlovelse til jul da...[:)]

Det høres kjempekoselig ut! Jeg håper også på forlovelsesring i julegave, men mannen min fridde nå på lørdag, så vi er forlovet... En deilig følelse!

Det hadde virkelig vært noe[:D] Gratulerer med den kommende forlovelsen. Om dere liker ringene eller ikke så høres det som om den er rett rundt hjørnet uansett.

Ååååå så arti!! Fin julegave til hverandre det da! [:)][:)]
Få hør hvordan det går da.[:)]

hmmm.....samboeren likte ikke ringene...han syns vi sku vente litt med å forlove oss...til sommeren eller noe...ble litt lei meg jeg da...[:(]

uffa.. [:(]

Håper det ikke blir så lenge til, da..
(eller kansje han overrasker deg før du tror? [;)])

Er nok mange gutter som har en hemmelig drøm om å overraske skikkelig..
Vet at mannen min ville ikke at jeg skulle vite datoen på forhånd, og det synes jeg var ganske romlemantisk, da[;)]

Back
Topp