Forlovelse/gifte ringen...

Evette

Gift med forumet
Har du den på ennå? Sambo spurte om jeg ikke snart skulle ta den av fingern og putte den på et halskjede. Fingeren min buler rundt den:p

Jeg har min i et kjede rundt halsen. Tenkte det var best å ta den av før det ikke går an lenger ;) Savner å ha den på fingeren da, blir bra etter sommeren når jeg kan bruke den der igjen! :)

Min er enda på. Har ikke blitt noe større annet enn magen så tror den blir på hele tiden.

Har du den på ennå? Sambo spurte om jeg ikke snart skulle ta den av fingern og putte den på et halskjede. Fingeren min buler rundt den:p
Tok min av ganske tidlig:p
Sist ventet jeg nesten litt for lenge, plagdes med å få den av.. så var redd for at den måtte klippes, dermed tok jeg den av ganske tidlig;)

Min forlovelsering sitter som før :) skal gifte oss 9. juli, og har kjøpt giftering. Håper at fingrene holder seg som de er til det :p

Har hatt gifteringen av en periode da det var så varmt, men nå er den tilbake på fingeren :-) blir det for varmt i sommer havner den på halskjedet mitt til høsten banker på:-)

Tok den av for en god stund siden. Husker hvor panikk jeg fikk sist, da fingrene rakk å bli litt hovne og jeg oppdaga at den ikke gikk av. Det var et pes! Så nå gikk den av før jeg hadde antydning til vann i hendene.

Tok den av for en god stund siden. Husker hvor panikk jeg fikk sist, da fingrene rakk å bli litt hovne og jeg oppdaga at den ikke gikk av. Det var et pes! Så nå gikk den av før jeg hadde antydning til vann i hendene.
Det er den panikken jeg er redd for:p sitter hver kveld og snurrer på ringen og forsikrer meg om at den ennå går av.. Har litt vann i kroppen, så kan nok ikke vente lenge:p

Tok av ringen for flere uker siden, begynte å bli hoven i hender og føtter+ at jeg har gått opp en del i vekt dette svangerskapet. Ringen strammet derfor rundt fingeren.

Ingen problemstilling da jeg ikke er gift eller forlovet eller bruker ring til vanlig:-P men har ikke noe vann i kroppen enda. *bank i bordet *

Gifteringen er på den. Håper den forblir det:) Måtte ikke ta den av på de to eldste heller:)

Gifteringen er på :)
Har tatt den av noen kvelder om jeg var litt hoven i hendene pga varmen. Men nå som det er litt kaldere ute igjen, så hovner jeg ikke opp.

Forlovelsesringen er på. Er faktisk litt for stor, så den driver å snurrer rundt på fingeren. Håper faktisk at jeg snart får litt pølsefingre :p

Har nettopp satt den på igjen. Jeg gikk mye ned i vekt i begynnelsen, så slet med at den bare ramlet av:) men har begynt å legge på meg igjen, så nå passer den;)

Forlovelsesringen er på som vanlig. Er kun bittelitt hoven på kvelden/natta på varme dager, så jeg tar den av når jeg skal legge meg siden det kan kjennes litt ubehagelig.

Back
Topp