Forlovelse - del din opplevelse

Jente24år

Glad i forumet
Hvilke opplevelser har dere rundt forlovelse?
Hvilke ringer?
Hvordan ble du fridd til? Eller ble dere enige om å forlove dere?
Del erfaringer :)

image.jpeg Den helt enkle i gult gull er forlovelsesring. Han som fridde. Ikke noe videre opplegg egentlig . Var bare en helt vanlig dag etter jobb. Ut fra toalettet faktisk for deretter spørre. Typisk min kjære;) Han var veldig søt da, og hadde han gjort noe veldig ut av det så ville det ikke vært han...Så enkelt og greit mao.

Forlovelse ja.... Nei.... Vi ble bare enige om at å stikke innom tinghuset en dag er en god idé! Så vi er kanskje verdens mest romantiske par :p

Han fridde hjemme i stua, en helt vanlig dag da jrg var høygravid, mens jentungen satt på nettbrettet ved siden av. :p fikk en ganske enkel ring i hvitt gull med 5 diamanter på. :)

Ikke noe romantisk akkurat. Jeg fyllte år og fikk hele The 70 show i gave. Så gikk han på soverommet. Og når jeg kom dit, ga han meg boksen. Jeg sa da at han måtte si det også.

- Vil du gifte deg med meg?
- Ja ♡

En ring i hvit gull med små diamanter på.

Ikke noe særlig romantisk, men jeg kjenner mannen min såpass :p Forventa ikke roser, lys og romantisk musikk.

Han fridde jo på et vis, vi hadde vært sammen i 6 uker og lå i senga. :p Så selv om jeg aldri fikk et planlagt frieri, lå det bestandig der at vi skulle gifte oss. Så vi bestemte oss for at vi hadde råd til å kjøpe ringer et par-tre år senere. Giftet oss på 11års-dagen vår. :)

Eksen tok meg med på hyttetur og lå og ventet i senga og gav meg en klem og viste meg ringene han hadde gjemt under dyna.
Ungdomskjæresten hadde kjøpt en sølvring med zirconia og gav meg i julegave og da jeg hadde den på da jeg traff han så sa han at han ville gifte seg med meg men han hadde ikke råd til skikkelig diamantring før vi var voksne.

Ganske normale tilstander ser jeg, og her sitter jeg å drømmer om en perfekt dag med masse romantikk, lys, roser og fine ord :p Vet at kjæresten ikke er så romantisk av seg :p så jeg burde vel dempe forhåpningene mine. Vi har jo prata om å forlove oss... Men har sagt at jeg ønsker et frieri ;)

Ble møtt av mannen min i stuen da jeg kom hjem trøtt og sliten fra kveldsvakt. Han hadde kjøpt en bukett roser, ringer i gult gull med diamet i min ring, laget god middag og satt frem en flaske vin og han satt på kne da jeg kom inn dørene. Han er egentlig ikke så romantisk av seg men han har innrømmet at akkurat frieriet ville han gjøre romantisk. Han hadde til og med spurt litt rundt hvordan han burde fri for å gjøre det mest mulig romantisk for min del

Back
Topp