forlove seg

Maibaby i magen

Elsker forumet
hvor lang tid tok det før dere forlovet dere?  
mamma fant seg en ny kjæreste for 5-6 mnd siden, og for ca 2 mnd siden snakka de om at de skulle flytte sammen( det skjer når om kort tid), og i går fant jeg ut at de hadde forlovet seg.  syns det går litt fort i svingene her. eller er det bare meg?

går gjerne fortere når man er eldre.. da vet man hva man vil og surrer kanskje ikke like mye som vi litt yngre [:D]

Her har vi vært i sammen i over 8år og er ennå ikke forlovet...
Men det er slik som Dollface sier, de eldre vet hva de vil, så der skjer det litt fortere!!

Her ble vi sammen 28 september 2004, den 11 desember 2004 flyttet vi sammen, 15 juli 2005 forlovet vi oss..
6 juli 2006 fikk vi barn sammen og nå skal vi ha ett barn til..
Å vi har nå vært sammen i snart 4 år..

Så ja her har det oxo gått fort, men vi følte begge 2 at dette var det rette [:)]

Vi var sammen i 2 år ca. Litt kjapt var det kanskje å forlove seg etter 6 mnd, men jeg tror nok at jo eldre man blir jo mer vet man hva man leter etter...[:)]

sambo fridde tter å ha vært sammen i 5 år, når vi gifter oss har vi vært sammen i 7 år[:)]

da var det ikke så tidlig likevel da. jeg føler det sikkert slik fordi mamma har ikke akkurat finne de rette mannfolka tidligere, de drakk veldig mye å sånn. er nok bare redd for at det skal bli samme tullet igjen, siden jeg veit at han hu har finne seg nå drikker en del.

ORIGINAL: tine_m

da var det ikke så tidlig likevel da. jeg føler det sikkert slik fordi mamma har ikke akkurat finne de rette mannfolka tidligere, de drakk veldig mye å sånn. er nok bare redd for at det skal bli samme tullet igjen, siden jeg veit at han hu har finne seg nå drikker en del.
Ja, da skjønner jeg at du er litt bekymra.

Vi hadde vært sammen rundt 2 år da han gikk ned på kne..

ORIGINAL: Dollface™

går gjerne fortere når man er eldre.. da vet man hva man vil og surrer kanskje ikke like mye som vi litt yngre [:D]

hehe-eeeeeeeeeeeehh .....nei!!! Her surra vi noe skikkelig før vi kom så langt som til å flytte sammen engang.[:D] Tok 3 år det.. og vi møttes når vi var noen og tredve.[:D][:D][:D]

Back
Topp