Jeg hadde en skremmende opplevelse igår.
Var på utvendig ultralyd/dobbeltest pga alderen min. Er 13+5 på vei og alt så kjempefint ut.
Da jeg gikk i kantina etterpå, kjente jeg at jeg begynte å blø, og det kom ganske mye friskt blod. Fikk helt panikk og løp tilbake til ekspedisjon. Måtte vente en stund før jeg kom inn til lege som undersøkte meg med innvendig ul. Hun sa at morkaka lå helt nederst og hadde en blødning, men at den som regel flytter på seg. Får ny undersøkelse om en uke, men er usikker på hvorfor iom at det ikke virket å være alvorlig.. Noen andre som har opplevd dette?
Var på utvendig ultralyd/dobbeltest pga alderen min. Er 13+5 på vei og alt så kjempefint ut. Da jeg gikk i kantina etterpå, kjente jeg at jeg begynte å blø, og det kom ganske mye friskt blod. Fikk helt panikk og løp tilbake til ekspedisjon. Måtte vente en stund før jeg kom inn til lege som undersøkte meg med innvendig ul. Hun sa at morkaka lå helt nederst og hadde en blødning, men at den som regel flytter på seg. Får ny undersøkelse om en uke, men er usikker på hvorfor iom at det ikke virket å være alvorlig.. Noen andre som har opplevd dette?