Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurte jeg og påEller mener du foran livmoråpningen?
LivmoråpningenEller mener du foran livmoråpningen?
Her også ligger den langt nede, skal på kontroll i uke 24, om 4 uker.
Så tidlig? De sa til meg at ikke man kunne se det endelig før uke 28-30
Det kan kanskje være nye prosedyrer at dem sjekker tidligere, kommer sikkert også ann på hvor mye over åpningen den dekker osvOi så rart.. Kanskje jeg skal på flere ul frem til den evt har flyttet seg da.. Må nok være noe sånt..
Det kan kanskje være nye prosedyrer at dem sjekker tidligere, kommer sikkert også ann på hvor mye over åpningen den dekker osv
Er gravid med 4 nå, og med alle mine 3 tidligere har morkaka vært foran åpningen. Jeg har fått ny ul senere i svangerskapet og den har flyttet seg fint opp alle tre gangene! Og jeg har født alle tre vaginalt Så som regel så tror jeg morkaka flytter seg, eller så har jeg hatt flaksForliggende, foran åpningen. Kjenner jeg er veldig spent på dette, de sa at det som regel løser seg selv og går oppover i takt med baby som vokser, men hvis ikke må det bli planlagt keisersnitt.
Kjenner veldig på det at jeg ikke vil ta keisersnitt, og det er ikke det at jeg mener at de som er født med keisersnitt eller velger det er dårligere enn andre, det er bare det at jeg vil føle meg snytt for en fødselsopplevelse, som også antagelig vil være min siste..