Forliggende morkake

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Noen her som har det?
Var på ul i dag, og da endte det opp med innvendig ul for å sjekke morkaka. Den ligger helt eller delvis foran mormunnen. Dette vil følges nøye opp fra OUL og utover.
Det var ikke noe som var farlig, men blødning kan oppstå.

Jeg aner ikke nå, men hadde det med frøkna :) de oppdaget det på oul, og var på ekstra ul i uke 32 for å sjekke at den hadde trukket seg opp som den skulle :) Ingen sa til meg at man lett kunne blø, så veldig takknemlig for at jeg ikke gjorde det, hadde nok blitt livredd :)

Jeg aner ikke nå, men hadde det med frøkna :) de oppdaget det på oul, og var på ekstra ul i uke 32 for å sjekke at den hadde trukket seg opp som den skulle :) Ingen sa til meg at man lett kunne blø, så veldig takknemlig for at jeg ikke gjorde det, hadde nok blitt livredd :)

Fikk beskjed hos gyn i går at det kunne blø. Jeg skulle være obs om det kom blod eller mye utflod.
Som regel flytter den seg etter uke 20 en gang.
Jeg får jo ikke gjort noe med det, så det må bare gå sin gang.
Her blir det nok ks uansett, så sånn sett ikke noe stort problem.

kan forsårsake blødninger men som regel flytter den seg oppover innen fødsel, men de sjekker dette ordentlig på oul, om den fortsatt ligger foran da så får du en ny kontroll evt gjør de tiltak utifra hvordan den ligger, som ks

kan forsårsake blødninger men som regel flytter den seg oppover innen fødsel, men de sjekker dette ordentlig på oul, om den fortsatt ligger foran da så får du en ny kontroll evt gjør de tiltak utifra hvordan den ligger, som ks

Jeg skal uansett på mange kontroller. Blir nok ks her uansett, så jeg er ikke så bekymra [emoji4]

Back
Topp