Forlater marsklubben

Li82

Flørter med forumet
var på ul på fredag... ble jo nesten en diskusjon til slutt... jeg hadde fått termin den 29 mars.. men er f... meg fløtta heilt te 20-25 april [:-] får det ikke til å stemme i det hele tatt.. å ikke viste hun nøyaktig termin.. og sist eg va på ul fikk vi vite at det ble gutt.. og denne gangen sa hun at hun ikke ville si hva det var...[:@] blir jo så sint.. skulle tilbake "om en stund" [&o] men lykke til videre allesammen [:)]

ja ser nokk ut for d... men jeg trur den kommer leeenge før 20 april... [;)]

dette der første gang med denna ungen... men sist gang jeg gikk gravid fikk jeg vite alt jeg spurte om av samme dama....[8|]

Nå venter jeg nr 3. første dag i siste mens var 24 juni.. = termin i slutten av mars. Hadde samme dama nå til ul og hun ville ikke si noe. ikke kjønn, termin var usikker men ca 20-25 april... Med nr 2. var min termin 9 november og ul termin 10. fikk da gutt den 9 november. fikk da vite kjønn + + + har jo aldrig bomma på nesten en månde på terminen.. hvordan går dette ann????

stemmer bra det... har enda ikke kjent liv. og vi hører ingenting.. men på ul slo hjertet... [:)]

kjente liv me første i uke 16 og me nr 2 i uke 14

Æsj, kjedelig å bli flyttet så langt tilbake [:(]

Kjedelige greier. [:'(] Klem
Du kan jo titte innom oss av og til for det, synes jeg.
Lykke til!

Oiii det var mye, nesten en måned, kjempekjedelig!!

Synes det hørtes rart ut... Hun har ikke sagt feil da? At det er i slutten av mars? Jeg hadde første dag i siste mens 19. juni, og jeg har termin 23. mars. Hva hvis du tar privat ultralyd da, selv om det koster litt...

Back
Topp