Forlater jeg dere

teebie

Forelsket i forumet
VIP
Da har jeg fått svar og hcg har bare steget med 90 siden lørdag så har nok hatt enda en MA
Skal på ul på torsdag for og sjekke at der ikke er noe igjen :)

Lykke til jenter :) <3
Kommer til og prøve på nytt men blir vel ikke tidlig nok til og komme inn til dere igjen:) men stikker nok innom en gang i blandt og ser kor det går me dere <3
 
Uff, det var leit å høre. Sender en klem❤️
 
Nei nei nei så trist :(
 
Så trist :( Lykke til med videre prøving :)
 
Sender deg en god klem. :)
Masse lykke til videre. :)
 
Trist å høre,:Heartpink masse lykke til videre
 
Da har jeg fått svar og hcg har bare steget med 90 siden lørdag så har nok hatt enda en MA
Skal på ul på torsdag for og sjekke at der ikke er noe igjen :)

Lykke til jenter :) <3
Kommer til og prøve på nytt men blir vel ikke tidlig nok til og komme inn til dere igjen:) men stikker nok innom en gang i blandt og ser kor det går me dere <3

Hva er grunnen til at du har sjekket?
Hva var verdiene dine på forrige gang?
Min steg også kun med 90 på fire dager, men legen avskrev meg ikke av den grunn.
Da fra 300-390.

Dette er nå 2 uker siden og tanken om MA er der, men håper allikevel at et hjerte slår på UL når jeg kommer meg dit.

Uff MA er skumle greier :(
 
Så trist da :/ Lykke til videre
 
Hva er grunnen til at du har sjekket?
Hva var verdiene dine på forrige gang?
Min steg også kun med 90 på fire dager, men legen avskrev meg ikke av den grunn.
Da fra 300-390.

Dette er nå 2 uker siden og tanken om MA er der, men håper allikevel at et hjerte slår på UL når jeg kommer meg dit.

Uff MA er skumle greier :(
Har gått opp fra 493 til 570
Er det håp alikavel? <3
 
Har gått opp fra 493 til 570
Er det håp alikavel? <3

Legen avskrev ikke meg ihvertfall, hva sa legen din da?
Hvis du ikke har hatt noen blødninger ville jeg hatt håpet oppe allikevel ;)
Jeg sluttet å teste og ventet egentlig på at kroppen skulle ordne opp selv, men kroppen oppfører seg fortsatt gravid ;)
 
hun sa det at det var ikke så høyt så at det støttet det den andre legen sa på fredag når jeg var på UL og hun så kun en tykk slimhinne men ikke noen åpenbar "åpning"
og at jeg mest sannsynlig har hatt ein SA, kommer til og ha en eller ein MA

Har ikke hatt blødning i den forstand men har hatt brunt utflod, rosa "blødning" og noe slim inni mellom sånn pitte litt brunt som egentlig ser ut som bare papir som har sittet igjen etter man har tørka seg med papiret litt for hardt :p
 
Så trist :(
Lykke til videre <3
 
Klem til deg ♡♡
 
hun sa det at det var ikke så høyt så at det støttet det den andre legen sa på fredag når jeg var på UL og hun så kun en tykk slimhinne men ikke noen åpenbar "åpning"
og at jeg mest sannsynlig har hatt ein SA, kommer til og ha en eller ein MA

Har ikke hatt blødning i den forstand men har hatt brunt utflod, rosa "blødning" og noe slim inni mellom sånn pitte litt brunt som egentlig ser ut som bare papir som har sittet igjen etter man har tørka seg med papiret litt for hardt :p

Så hva mener legene at du skal?
Vente?

Gruer meg litt til UL selv, men symptomene har tatt seg opp litt og det tenker jeg er positivt.
Selvom jeg langt ifra har hypermesis som sist gang, jeg sammenligner jo og føler jo ingen symptomer ifht sist.

Har du hatt masse symptomer?
 
Så hva mener legene at du skal?
Vente?

Gruer meg litt til UL selv, men symptomene har tatt seg opp litt og det tenker jeg er positivt.
Selvom jeg langt ifra har hypermesis som sist gang, jeg sammenligner jo og føler jo ingen symptomer ifht sist.

Har du hatt masse symptomer?

ja skal vente til torsdag, skal på UL da men jeg tenker jo vis jeg ikke er mer enn 4-5 uker så viser det vel ikke så mye der heller uansett?

det er jo bra de har tatt seg opp igjen ..
her har de vert fraværende i 2 dager men kom igjen idag, blir super kvalm av matlaging og matlukt, veldig fort mett og kvalm, følsomme bryster og "stikninger" i magen, ikke vondt direkte.
og den brune utfloden har avtatt veldig
 
Uff, jeg føler med deg. Testet 1-2 på CB digital igjen i dag tidlig. Og det stemmer IKKE.. Så har i grunn innsett at dette ikke går veien. Blæh! Ha jo hatt en MA før også, så syns ikke det "var min tur igjen"... Jaja. Sånn er det vel...
 
Back
Topp