Forlater gruppa - oppdatert i nr.21

Maje-Mor

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Kan hende det blir et veldig kort opphold her for meg. Kom hjem fra jobb i stad, gikk på do og tørka meg og det var en god del friskt blod på papiret. Ble overraska, for jeg har ikke kjent noe murring eller vondt i hele dag, og ikke kjent at jeg blør. Det kommer fortsatt litt. Er 4+3 i dag. Vet at det er ganske vanlig å blø litt uten at det er noe galt, men ut i fra det jeg har erfart selv tidligere har jeg ikke så mye håp egentlig... Får bare vente og se hva det utvikler seg til.
 
Uff.. Krysser alt som kan krysset at alt er bra, og den lille klamrer seg fast❤
 
Uff sender Mange gode klemmer ♡
 
Det kan ikke ha vært særlig hyggelig overraskelse. Lykke til <3
 
Krysser fingrene. Blødde noen dager under forrige sv.skap og var kjempe lei meg og bekymret. Krevde UL og alt var bra og har en sønn på 1,5 nå :) håper at det går like bra for deg!
 
Takk for klemmer og tanker. Det har bare økt på, ikke like mye som en vanlig mens, men mer enn jeg klarer å være komfortabel med. Prøver å trøste meg med at mange har opplevd det før uten at det har vært noe galt... Men magefølelsen er ikke helt god.
 
Sender deg masse klemmer og krysser alt for det går bra <3
 
Det blør fortsatt, noe koagulert også (sorry detaljer). Tok CB Digital og den viser Gravid 1-2, noe som ikke kan stemme - det er i dag 3 uker siden vi hadde samleie sist.

Hva ville dere ha tenkt (fortsatt gravid - ikke gravid lenger?) og gjort? Dra til lege og måle hCG i blodet + måle på nytt om noen dager?
 
Jeg begynte også å blø på tirsdag. Først spotting, så store mengder blod med koagler og mensmurringer og menssmerter. For min del var det dessverre en spontanabort, men mange blør også uten at det betyr noe.

Dra til legen og be om en HCG-prøve idag/imorgen og mandag.

Lykke til! Håper du er heldigere enn meg :)
 
Har vært hos legen og tatt blodprøve, skal ta ny på mandag igjen. Er så å si overbevist om at jeg ikke er gravid lengre, har blødd i over et døgn nå, og puppene har gått fra tunge og ømme til følelsesløse vrengte bukselommer igjen. Takk for lykkeønskninger :)
 
Har vært hos legen og tatt blodprøve, skal ta ny på mandag igjen. Er så å si overbevist om at jeg ikke er gravid lengre, har blødd i over et døgn nå, og puppene har gått fra tunge og ømme til følelsesløse vrengte bukselommer igjen. Takk for lykkeønskninger :)
Hvordan gikk det?
 
Hvordan gikk det?

Det gikk greit å ta prøva, får ikke svaret før til uka. Men jeg er 99% sikker på at det har gått dårlig. Blør fortsatt, og tok en billigstrimmel-test i går som var helt negativ. CB på torsdag viste 1-2, så da har nok hCG sunket. Oppdaterer til uka når jeg har fått endelig svar.
 
Det gikk greit å ta prøva, får ikke svaret før til uka. Men jeg er 99% sikker på at det har gått dårlig. Blør fortsatt, og tok en billigstrimmel-test i går som var helt negativ. CB på torsdag viste 1-2, så da har nok hCG sunket. Oppdaterer til uka når jeg har fått endelig svar.
Så leit. Ja oppdater oss. Håper det går fort unna så dere får startet på nytt igjen.
 
Har vært hos legen og tatt blodprøve, skal ta ny på mandag igjen. Er så å si overbevist om at jeg ikke er gravid lengre, har blødd i over et døgn nå, og puppene har gått fra tunge og ømme til følelsesløse vrengte bukselommer igjen. Takk for lykkeønskninger :)

Krysser fingrene for deg!
Hvordan ble resultatet i dag?
 
Back
Topp