Forlater dere

Så trist å lese. Ta vare på deg selv <3

Ånei.. ikke du også :(
Føler det plutselig ble en del som mistet her inne på kort tid.. håper det etter forholdene går bra med deg, og at spiren sitter neste gang! Mange varme tanker og klemmer :Heartred

Så utrolig leit :(
Ta godt vare på deg selv i tiden framover, håper du har god støtte i din partner❤️
Varm klem til deg og lykke til på veien videre ❤️❤️

Så skjedde det som man vet kan skje, men aldri er helt forberedt på... jeg mistet min lille spire. I dag skulle jeg være 6+3, men hcg nivået har dalt og jeg har hatt økende blødning siden fredag. Fikk bekreftet spontanabort i dag. Er så uendelig trist over å miste lille prøverørsskatten min.
Ønsker dere alle lykke til og håper alle andre julispirer holder seg til termin ❤

Så utrolig trist å høre. Men takk for at du midt i din sorg deler ønsker med oss andre om at våre spirer skal holde til termin. Det var utrolig omtenksomt av deg. ❤️ Masse lykke videre! Stor klem til deg herfra også.

Kjære deg, så utruleg trist at du ikkje fekk vere her inne.
Ynskjer deg lykke til vidare og sender deg ein gigantisk styrkeklem

Så leit å høre. Klem til deg:Heartred

åhh så trist. Sender mange gode klemmer :Heartred Det samme skjedde med meg på lørdag, fikk bekreftet det i dag, jeg skulle også vært 6 + 3 i dag. Skjønner at det ikke er noe stor trøst, men ja.
Håper virkelig din neste sitter! :Heartred
Så utrolig leit å høre at det ble slik for deg også. Sender mange klemmer og håper at vi begge snart kan få terminspirer ❤❤

Tusen takk til alle for gode ord og klemmer ❤❤❤

Back
Topp