Forlater dere :'(

Himmelstøv

Forumet er livet
Nå har blødningene brått blitt værre. Så vil tro at om 2 dager så forlater jeg denne herlige gjengen.
Kan jo trøste meg med at det iallefall ikke var en exu.

Jeg har jo ansvaret for terminlisten, kan noen ta over for meg der, for vil ikke fortsette å oppdatere her når jeg må forlate dere.

Så det er jo egentlig bare å ta å kopiere å lage en ny tråd. Å be administrasjon til å sette den på topp.

Lykke til da jenter.
Håper alle spirene sitter til Januar <3

Nå har blødningene brått blitt værre. Så vil tro at om 2 dager så forlater jeg denne herlige gjengen.
Kan jo trøste meg med at det iallefall ikke var en exu.

Jeg har jo ansvaret for terminlisten, kan noen ta over for meg der, for vil ikke fortsette å oppdatere her når jeg må forlate dere.

Så det er jo egentlig bare å ta å kopiere å lage en ny tråd. Å be administrasjon til å sette den på topp.

Lykke til da jenter.
Håper alle spirene sitter til Januar <3

Uff, så utrolig trist:( Hadde håpet det var uskyldige blødninger. Dersom du mister så krysser vi fingre for at du er raskt tilbake i en termingruppe!

Jeg kan ta ansvar for listen, men kanskje vi skal se an til neste kontroll du har om to dager? Hva tenker du? :)

Trøsteklem sendes! :)

Last edited:
Ånei, krysser alt jeg har for at det bare er lurerier og uskyldig!

:( så trist! Håper det viser seg at ingenting er galt! <3 men hvis det er det så håper jeg du kommer fort tilbake!
Tenker på deg!

Sender en klem og ønsker at det raskt kommer en spire som sitter til du selv vil ha den ut.

Sender deg en stor klem og krysser fingrene for at det skal gå bra til tross for at det ser dårlig ut nå..

Neeeiii!! :(
Håper nå enda at det er en spire hos deg som klorer seg fast ❤️
Hvis det går galt så håper jeg du fort kommer inn i et nytt terminforum.

Så urolig trist å høre, hadde virkelig håpet at det skulle være helt uskyldige blødninger og at du skulle få se en liten spire på fredag. Tenker masse på dere og håper at alt går bra til slutt <3

Nei og nei så trist :( uansett hva som skjer: Lykke til!!<3<3<3 sender en god klem til deg.

Uff, så utrolig trist:( Hadde håpet det var uskyldige blødninger. Dersom du mister så krysser vi fingre for at du er raskt tilbake i en termingruppe!

Jeg kan ta ansvar for listen, men kanskje vi skal se an til neste kontroll du har om to dager? Hva tenker du? :)

Trøsteklem sendes! :)
Ånei, krysser alt jeg har for at det bare er lurerier og uskyldig!
:( så trist! Håper det viser seg at ingenting er galt! <3 men hvis det er det så håper jeg du kommer fort tilbake!
Tenker på deg!
Sender en klem og ønsker at det raskt kommer en spire som sitter til du selv vil ha den ut.
Sender deg en stor klem og krysser fingrene for at det skal gå bra til tross for at det ser dårlig ut nå..
Neeeiii!! :(
Håper nå enda at det er en spire hos deg som klorer seg fast ❤️
Hvis det går galt så håper jeg du fort kommer inn i et nytt terminforum.
Så urolig trist å høre, hadde virkelig håpet at det skulle være helt uskyldige blødninger og at du skulle få se en liten spire på fredag. Tenker masse på dere og håper at alt går bra til slutt <3
Nei og nei så trist :( uansett hva som skjer: Lykke til!!<3<3<3 sender en god klem til deg.

Takk til alle dere.
Jeg havnet på sykhuset inatt.
Og dem så en fostersekk. Men ingen foster enda. Men det tror dem er for tidlig å se ennå. For de så jo ingenting på fredag.

Så skal ikke på kontroll denne fredagen alikevell, skal vente til Mandag nå. Men alt tyder på at det sitter i livmoren da :) men de ville ikke si det for sikkert ennå.

Kom hjem 4.30 inatt. Kjenner jeg er veldig sliten.

Takk for alle tanker.

Jeg blir hos dere en stund til :D

Takk til alle dere.
Og dem så en fostersekk. Men ingen foster enda. Men det tror dem er for tidlig å se ennå. For de så jo ingenting på fredag.

Så skal ikke på kontroll denne fredagen alikevell, skal vente til Mandag nå. Men alt tyder på at det sitter i livmoren da :) men de ville ikke si det for sikkert ennå.

Takk for alle tanker.

Å, det var godt å høre:) Veldig positivt at det ser ut til å sitte i livmoren:)

Tusen takk dere :) kjenner jeg er litt mer letta.

Hadde en hcg på 1661 inatt. Så det stiger fortsatt fint :)

Håper dette svangerskapet går bra jeg. <3
Åh, kjenner jeg blir letta når jeg leser dette selv jeg :)
Håper og ber om at alt ordner seg for deg! :)

Åh, så skummelt! Håper spiren holder seg fast og at du slutter blø snart.

Takk til alle dere.

Takk for alle tanker.

Håper det ordner seg :) hørt om de som blør masse å det likevel går bra! Å når de så fostersekken eller å det heter. Så er det jo enda håp. Men skjønner du er sliten, blir mye venting å luring av sånt!

Er du sykemeldt?? Så du bare kan prøve å slappe helt av å koble ut?

Jeg bruker bøker når jeg trenger å tenke på noe annet :)

Håper det ordner seg :) hørt om de som blør masse å det likevel går bra! Å når de så fostersekken eller å det heter. Så er det jo enda håp. Men skjønner du er sliten, blir mye venting å luring av sånt!

Er du sykemeldt?? Så du bare kan prøve å slappe helt av å koble ut?

Jeg bruker bøker når jeg trenger å tenke på noe annet :)
Jeg er sykemeldt. Så sover en del. Og prøver å slappe av :)

hvordan går det? <3

Back
Topp