Forlater dere..

Løvetannbarn93

Blir kjent med forumet
Var på ultralyd den 23. desember, og der fikk vi se en tom fostersekk, også kalt blighted ovum. Har hatt vanlige graviditetssymptomer og ingen blødninger, så derfor kom dette som et sjokk. Jeg har gått rundt og trodd at jeg var 10 uker på vei med et lite nurk i magen, også viser det seg at det aldri var noe foster der. Fikk med meg tabletter for å utføre medisinsk abort hjemme nå i romjula. Tok den første tabletten i går, og skal ta de siste i morgen. Ikke akkurat den beste jula vi kunne fått..
Håper jeg kommer tilbake til normalen fort slik at vi kan prøve igjen :happy:

Ønsker dere alle lykke til videre med graviditeten, og håper jeg kommer tilbake til bv-forum snart :Heartred
 
Så utrolig trist å høre :(:( ønsker deg masse lykke til videre og håoer spiren sitter snart igjen <3 ta godt vare på hverandre <3
 
Så trist: ( lykke til videre, sender deg mange klemmer <3
 
gode klemmer ❤
var der selv i fjor, men fikk utakrapning. pass på om du får feber, eller voldsomme smerter, når du føler det er noe galt..
 
Så trist :( Håper dere kommer fort tilbake :)
 
gode klemmer ❤
var der selv i fjor, men fikk utakrapning. pass på om du får feber, eller voldsomme smerter, når du føler det er noe galt..

Tusen takk <3
Oi, jeg skal være på vakt! Takk for tipset :)
 
Så trist...
Jeg opplevde det samme i påska. Jeg ventet noen dager etter ultralyden før jeg tok tablettene. Da kom det av seg selv.
Anbefaler å fylle på med jerntabletter snarest.

Masse lykke til videre. Vet akkurat hvordan det føles
 
Så trist :( er så vondt :( håper du får en ny spire raskt, å at den sitter sånn den skal, så lenge den skal ❤ sender en klem :)
 
det hva kjempe trist :(
 
det var da som F! :( Dette skal jo ikke skje!! Utrolig lei meg på dine vegne!! :( God klem!
 
Back
Topp