Forlater dere :-(

didi83

DiDi83
Det skulle vist ikke gå denne gangen heller. Etter en SA og exu i slutten av 2014 hadde jeg virkelig trua denne gangen. Men begynte å blø og hadde lette menssmerter på lørdag. Søndag var jeg inne på sykehuset til undersøkelse og blodprøve. Hcg hadde allerede sunket til 4. Eneste trøsten er at kroppen nok ordner opp selv denne gangen. Masse lykke til videre alle sammen <3

Klem til deg <3

Uff så fælt :( får du noe oppfølging nå da? Husk at du har krav på utredning etter tre aborter på rad! Sender deg mange gode klemmer ♡

Uff så fælt :( får du noe oppfølging nå da? Husk at du har krav på utredning etter tre aborter på rad! Sender deg mange gode klemmer ♡
Takk <3 nei ingen oppfølging. Det var de mest virrete og surrete legene jeg var borti i går. Men skal nok be om utredning bare det går av noen dager.

Takk <3 nei ingen oppfølging. Det var de mest virrete og surrete legene jeg var borti i går. Men skal nok be om utredning bare det går av noen dager.
Uff så kjipt! Fastlegen min henviste meg videre til utredning hos gynekolog. Det er ofte en del ventetid, så det er sikkert lurt å bare "hoppe i det" når du føler deg klar for det. Masse lykke til :)

Uff, det var trist.
Håper du får bra oppfølging (som du sier så må du be om utredning når du får summet deg litt).

Lykke til!!

Så leit, lykke til videre.

Klem til deg lykke til

Back
Topp