Forlater dere SA igjen:(

Drømmen1994

Flørter med forumet
Himmelbarn
Da var det komplett og jeg flytter ut av Termingruppa Januar 2017.. Etter 9 dager med lykkerus er vi nå tilbake som prøvere etter SA igjen:( Lykke til alle her inne og håper alle sprene har satt seg godt fast:Heartred Kan noen fjerne meg fra terminlista? Litt for vondt og se på den nå så fikser ikke åpne den:(

Uff, neii :( stor klem til deg!

Da var det komplett og jeg flytter ut av Termingruppa Januar 2017.. Etter 9 dager med lykkerus er vi nå tilbake som prøvere etter SA igjen:( Lykke til alle her inne og håper alle sprene har satt seg godt fast:Heartred Kan noen fjerne meg fra terminlista? Litt for vondt og se på den nå så fikser ikke åpne den:(
Uff nei , trist å høre . Håper lykkes snart . God klem til deg ❤️

Så trist. Jeg er nok i samme båt som deg. Venter på hcg svar. Men jeg har blød i tre dager nå, så håpet er nok ute. Lykke til videre. Kanskje vi sees i en annen måned...

Føler med deg :( Syns vi er alt for mange som har måttet forlate januargruppen nå jeg.. Får håpe vi kommer inn i februar/mars alle sammen

Så trist å høre :( håper du snart er tilbake i et terminforum igjen. Sender deg en god klem

Så trist :( Klem ❤

Back
Topp