Forlater dere nå jenter

Blowout

Forelsket i forumet
Nå i dag har jeg fått skikkelig bekreftet at det var en SA til jeg har hatt så derfor forlater jeg dere, men ønsker dere alle lykke til videre og jeg håper at ingen av dere andre her inne må forlate slik som meg.

Så håper jeg virkelig at dere får til og nyte svangerskapene deres og at dere sitter med fine små nurk i armene deres i februar.

Klem fra meg til dere.

Neiiiiiiii... [:(]  Jeg er så utrolig lei meg på dine vegne. Håper du ikke er aleine nå? Håper veldig at dere fortsetter å prøver å ikke slutter. Unner deg så veldig 1 til.

Sender utrolig mange trøste klemmer selv om jeg vet det kanskje ikke hjelper nå. Men prøver iallefall... Stor varm bjørne klem....

[&o]

Ble virkelig lei meg på dine vegne nå. Håper du får utredning, så de kan finne ut hvorfor du fikk SA igjen [&o]

Sender deg en haugavis av klemmer, og ønsker deg lykke til i framtiden, med både livet og babylaging. Og ønsker deg virkelig lykke til med neste sv.skap, når nå enn det blir[&o] Skjønner du vil gi opp hele prøvingen, må jo være så tungt.

Klem til deg, du fortjener så mye bedre...min oppmuntrer [&o]

Så utrolig trist og urettferdig! Vet ikke hva jeg skal si...håper det går bra med deg!
Det er jo du som fortjener en klem...så Stor klem til deg!

uff[&o] så trist å lese.
håper det går bra med deg og at du har noen rundt deg nå.
stor klem til deg

ORIGINAL: *Emma08*

uff[&o] så trist å lese.
stor klem til deg

Nei, dette var utrolig trist. Håper du har noen der til å ta litt vare på deg. Man trenger det etter at man har mistet. Vet av erfaring at det er tøft. Ønsker deg masse lykke til videre. Neste gang MÅ den sitte. Stor trøsteklem.

ORIGINAL: mortilto

Nei, dette var utrolig trist. Håper du har noen der til å ta litt vare på deg. Man trenger det etter at man har mistet. Vet av erfaring at det er tøft. Ønsker deg masse lykke til videre. Neste gang MÅ den sitte. Stor trøsteklem.
Signerer denne. [:(][:(][:(][:(]

[:o]det her var ufattelig trist å høre,
hvet ikke hva jeg kan si jeg......ordene strekker liksom ikke helt til[:(]

Signerer dette [:(][:(] Masse lykke til! Håper du får utredning og den hjelpen du trenger nå!! Klem [&o]

Huff så trist!! Håper du blir gravid fort igjen og at spiren klamrer seg fast da!

Stor trøsteklem!

Nei og nei.[:(] 
Håper du ikke gir opp og at spiren sitter igjen snart.
Trøsteklem til deg.

signerer denne. nå må du virkelig stå på krava og kreve utredning!

ORIGINAL: vevina

[:o]det her var ufattelig trist å høre,
hvet ikke hva jeg kan si jeg......ordene strekker liksom ikke helt til[:(]

neeeeeeeeeeeeeeeeeei neeeeeeeeeeeeeei og atter neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei :(

ORIGINAL: *Emma08*

uff[&o] så trist å lese.
stor klem til deg

Signerer denne..

Sååååååååååå utrolig urettferdig og trist.
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR klem kommer din vei.

Å nei så trist [:(] håper du har familie og venner rundt deg som støtter deg nå. Og håper du finner ut hvorfor det skjer....Lykke til videre. Klem. 

uff føler med deg må jeg si. jeg hadde selv en i mars og i april, men nå ser det ut til å sitte, så kanskje alle gode ting er mere en 2.
masse lykke til og ikke gi opp håpet.
masse gode klemmer fra meg til deg. selv om jeg ikke kjenner deg så er dette det værste marerittet i verden for en dame.

Uff, skikkelig trist å høre. Good klem[:)]

Back
Topp